واکنش رئیس به مهاجرت شانس طلای ایران


واکنش رئیس به مهاجرت شانس طلای ایران

رئیس فدراسیون قایقرانی نسبت به مهاجرت نصیری، روئینگ سوار کشورمان به آذربایجان واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، بهمن نصیری روئینگ سوار زنجانی و نفر اول تیم ملی تصمیم به مهاجرت به کشور آذربایجان گرفت. نصیری یکی از امیدهای اصلی کسب مدال در بازی‌های آسیایی هانگژو بود.

علیرضا سهرابیان، رئیس فدراسیون قایقرانی در واکنش به مهاجرت بهمن نصیری روئینگ سوار کشورمان به کشور آذربایجان گفت: چندین بار با مسئولین صحبت کردم. نصیری مشکل کار داشت و با مسئولین مطرح کردیم. دوستان وزارت نفت در نهایت این کار را انجام دادند و قرار شد نیمه دوم اردیبهشت وی استخدام شود ولی با برنامه ریزی که کرده بود و بدقولی‌هایی که از مدیران استان دیده بود فکر کرد باز هم انجام نمی‌شود. قبل از آن چند بار مکاتبه کرده بودیم ولی انجام نشده و در نهایت وی مانند سایر نخبگان رفت.

وی تاکید کرد: کمیته ملی المپیک در مورد پاداش المپیک هر چه به نازنین ملایی داد به او هم داده بود. مشکل وی کار بود. قوانین دست و پا بسته موجود در بحث اداری و اینکه شرایط این جوانان در نظر گرفته نمی‌شود باعث می‌شود این نخبگان در بحث اشتغال مشکل بخورند. اگر به عنوان پدر فعلی قایقرانی صحبت نمی‌کردم حرفی بود ولی چند سال است این موضوع را پیگیری کردم. بروکراسی‌های اداری خشک هستند و نتیجه آن هم‌همین اتفاقات است.

سهرابیان گفت: برای نصیری و همه قایقرانان هزینه زیادی شده تا به اینجا برسند. استخدام نصیری و پرداخت حقوق عرف، ضرر و زیان کمتری داشت تا اینکه آذربایجان مفت و بدون هزینه از راه برسد و با پرداخت 500 دلار او را به کار بگیرد. نصیری چیز زیادی نمی‌خواست فقط شغل می‌خواست.

رئیس فدراسیون قایقرانی افزود: کشور چین مدال طلا را در بازی‌های آسیایی کسب می‌کند اما نصیری می‌توانست روی سکو برود و برای ایران مدال نقره بگیرد. درست است ژاپن سرمایه زیادی در روئینگ گذاشته ولی بچه‌های ما هم‌ توانمندی خود را نشان دادند. نصیری رفت ولی کاش برنامه ریزی شود که سایر ورزشکاران با این مشکل رو به رو نشوند.

وی تاکید کرد: من و صالحی‌امیری چند بار با مسئولین استان مکاتبه کردیم ولی انجام نشد و هر بار یک سنگ بر سر راه گذاشته می‌شد. نصیری حتی می‌خواست استخدام آتش نشانی شود ولی باز هم سنگ اندازی کردند. سجادی، وزیر ورزش هم دستور استخدام نصیری را در شرکت توسعه داد ولی انجام نشد. من هر تلاشی می‌توانستم انجام دادم ولی سودی نداشت.

سهرابیان تصریح کرد: من بودجه استخدام وی را از دکتر نوبخت گرفتم و مکاتبه شد با استان او و تامین اعتبار استخدام وی از طرف نوبخت اعلام شد ولی باز هم پاسخ نه شنید. اگر نصیری پسر خودشان بود باز هم اینگونه او را دل‌شکسته می‌کردند؟ رهبر معظم انقلاب امسال را سال رفع موانع نامگذاری کردند این هم یک مانع است که باید برداشته شود. افراد باید فکر کنند این جوانان هم دختران و پسران خودشان هستند.

منبع: تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی