ثبت نشان تجاری Pixel Watch به رونمایی ساعت هوشمند گوگل در آینده‌ای نزدیک اشاره می‌کند


ثبت نشان تجاری Pixel Watch به رونمایی ساعت هوشمند گوگل در آینده‌ای نزدیک اشاره می‌کند

شواهدی نشان می‌دهد که گوگل سرانجام اولین ساعت هوشمند خود را به‌زودی با نام ٰPixel Watch معرفی خواهد کرد.

گوگل در سال‌های گذشته قصد داشته است تا ساعت هوشمندی مجهز به سیستم عامل Wear OS رونمایی‌ کند. جدیدترین شایعات نشان می‌دهد رونمایی آن احتمالاً سرانجام اتفاق خواهد افتاد. حتی قبلاً واچ‌فیس‌ها و رندر این پوشیدنی منتشر شد که طراحی درخورتوجه دایره‌ای و حاشیه‌های باریک و صاف و دکمه‌ی چرخان (crown) آن را نشان می‌داد؛ اما نام رسمی وجود نداشت.

مدارک جدیدی در اداره‌ی ثبت اختراع و نشان تجاری ایالات متحده نشان می‌دهد که اولین ساعت هوشمند گوگل، پیکسل واچ (Pixel Watch) نام خواهد داشت. طبق گفته‌ی وب‌سایت 9to5Google، گوگل قصد دارد عبارت «Pixel Watch» را برای ساعت‌های هوشمند و لوازم جانبی ساعت هوشمند شامل کیس‌ها و بند‌ها به‌کار ببرد. باتوجه‌‌به این موضوع که عملاً لوازم جانبی به‌طور مخصوص به دارندگان پیکسل اختصاص خواهد داشت، بسیار منطقی است که گوگل آن را پیکسل واچ بنامد.

جزئیات بیشتری درباره‌ی ساعت هوشمند گوگل وجود ندارد. انتظار می‌رود که گوگل ماه آینده در رویداد Google I/O ساعت هوشمند Pixel Watch را رونمایی کند یا آن را به چالش بکشد. باوجوداین، هنوز چند مرحله‌ی نظارتی دیگر بین Pixel Watch و عرضه‌ی آن وجود دارد؛ زیرا ساعت هوشمند مذکور هنوز در فهرست FCC یا Bluetooth SIG ظاهر نشده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) هشت حقیقت جالب در مورد اژد‌های کومودو