فیلم کامل امید عزیزی زندگی پس از زندگی تجربه مرگ برزخ


انتشار 25 فروردین 1401 * فیلم کامل امید عزیزی زندگی پس از زندگی +بیوگرافی و ماجرای مرگ و برزخ امید عزیزی در برنامه زندگی پس از زندگی را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید. فیلم امید عزیزی زندگی پس از زندگی امید عزیز یکی از مهمانان برنامه زندگی پس از زندگی در روز […] نوشته فیلم کامل امید عزیزی زندگی پس از زندگی تجربه مرگ برزخ...

انتشار ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ * فیلم کامل امید عزیزی زندگی پس از زندگی +بیوگرافی و ماجرای مرگ و برزخ امید عزیزی در برنامه زندگی پس از زندگی را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

فیلم کامل امید عزیزی زندگی پس از زندگی تجربه مرگ برزخ

فیلم امید عزیزی زندگی پس از زندگی

امید عزیز یکی از مهمانان برنامه زندگی پس از زندگی در روز قبل قبل از افطار و اذان بوده بوده که تجربه مرگ را داشته است.

او در برنامه زندگی پس از زندگی حضور پیدا کرد و درباره تجربه ای که از مرگش داشته است گفت و گو پرداخت

زندگی پس از زندگی برنامه ای متفاوت درباره مرگ و عالم ماوراء شبکه چهارسیما برای لحظات عرفانی افطاراست. «زندگی پس از زندگی» روایت افرادی که در تجربه ی مرگ تقریبی ، از کالبد جسم خارج شدند و عالم برزخ را درک کردند و بازگشتند. در این برنامه با سفر به نقاط مختلف ایران و جهان ، مخاطبان برنامه مهمان روایت های شگفت انگیز تجربه گران مرگ تقریبی از عالم غیب می‌شوند.

هر فصل از این برنامه در ۳۳ قسمت ۹۰ دقیقه ای به تهیه کنندگی و اجرای عباس موزون در گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما تولید شده است.

تا کنون دو فصل از «زندگی پس از زندگی» در سال های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ در ایام ماه مبارک پیش از افطار پخش شده است.

فصل سوم نیز در ماه مبارک رمضان ۱۴۰۱ در حال پخش می باشد.

امید عزیزی درباره ناگفته های وحشتناک درباره اعمال در بزرخ و دعای مادر گفتگو کرد و او گفت که روز ۱۵ شهریور ۱۳۹۰ نزدیک ساعت ۴ تلفنش زنگ خورد که یک زندانی حالش خوب نیست و باید به زندان بروی برای ویزیت و او نیز میرود و با هماهنگی مسئولین بالا این دستور صادر بشود تا زندانی به بیمارستان بیرون زندان برود.
امید عزیزی جلوی زندان به همراه سرباز وظیفه به مطب دکتر می روند. زندانی دستبند و پابند داشت و به مطب دکتر کامیاب رحیمی در قصرالدشت شیراز می روند و با منشی دکتر هماهنگ می کنند که چون شلوغ است زودتر زندانی را ویزیت کنند. اما اون روز دکتر به مطب نمی آید و زندانی در جلوی امید عزیزی در مطب نشسته بود که دستبندش به دست سرباز وظیفه بود.
یکهو سه نفر مسلحانه با صورت بسته وارد مطب دکتر می شوند، منشی فرار می کند به داخل اتاق دکتر و سه تیر شلیک شد و امید عزیزی را گلوله باران می کنند و او نیزبه کما می رود و پاییز به هوش می آید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی