علت جنجالی جدایی و طلاق ماهسون خواننده ترک از همسرش اجه بینای


امروز 25 فروردین 1401 علت اصلی جدایی و طلاق ماهسون خواننده ترک از همسرش اجه بینای دلیل طلاق گرفتن ماهسون و همسرش اجه بینای را در این صفحه ببینید. علت اصلی جدایی و طلاق ماهسون خواننده ترک از همسرش اجه بینای +عکس اجه بینای با درخواست طلاق از ماهسون از او جدا شد و علت […] نوشته علت جنجالی جدایی و طلاق ماهسون خواننده ترک از همسرش اجه بینای...

امروز ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ علت اصلی جدایی و طلاق ماهسون خواننده ترک از همسرش اجه بینای دلیل طلاق گرفتن ماهسون و همسرش اجه بینای را در این صفحه ببینید.

علت جنجالی جدایی و طلاق ماهسون خواننده ترک از همسرش اجه بینای

علت اصلی جدایی و طلاق ماهسون خواننده ترک از همسرش اجه بینای +عکس

اجه بینای با درخواست طلاق از ماهسون از او جدا شد و علت اصلی جدایی و طلاق ماهسون خواننده ترک از همسرش اجه بینای و دلیل طلاق گرفتن ماهسون و همسرش اجه بینای در برخی منابع خیانت و عکس منشوری لورفته از ماهسون با یک دختر جوان بوده است. حالا علت جدایی آنها را که خیانت ماهیون به همسرش بوده مورد انتقاد شبکه‌های اجتماعی قرار داده است.

علت جنجالی جدایی و طلاق ماهسون خواننده ترک از همسرش اجه بینای

در جزئیات جدید علت اصلی جدایی و طلاق ماهسون امده که اجه همسر ماهسون که برای تحصیل دخترش به آمریکا رفته بود بعد از باخبر شدن از این اتفاقات به سرعت ترکیه بازگشت تا مراحل طلاق را انجام دهد و در نهایت ان زوج هنری و سینمای ترکیه در آوریل ۲۰۲۲ از هم جدا شدند و حضانت دخترشان نیز با اجه بینای خواهد بود.

گفتنی است که ماهسون تاکنون دو بار ازدواج کرده و هر ود ازدواجش ناموفق بوده و از همسر اولش نیز یک پسر دارد.

همچنین خبرگزاری های ترکیه، اجه بینای پس از مشاهده تصویری نامتعارف از همسرش ماهسون، نام خانوادگی Kırmızıgül را از پروفایل صفحه رسمی اش در شبکه های اجتماعی حذف کرده و با عجله برای طلاق به ترکیه بازگشت. همسر ماهسون برای تحصیل دخترش به آمریکا سفر کرده بود و پس از اطلاع از برخی اتفاقات حاشیه ساز به ترکیه آمد.

به گزارش روزنامه حریت؛ اجه بینای که بدون معطلی به دادگاه رفته و دادخواست طلاق داده بود، به اطرافیان نزدیک خود گفت:در ازدواج نباید اجازه وقوع چنین حوادثی را داد. به همین دلیل است که طلاق می‌گیرم.

ماهسون قرمزی گل در تاریخ ۶ فروردین ۱۳۴۸ در یکی از روستاهای دیاربکر ترکیه بدنیا آمد. نام اصلی ماهسون عبدالله بازنجیر است اما تقریبا همه او را با نام ماهسون می شناسند. خواننده معروف ترکیه ای دوبار ازدواج کرده که هر دو تجربه ی او به طلاق ختم شده است. او اولین بار در سن ۲۰ سالگی با گلگم ازدواج کرد که حاصل ازدواج آنها پسری به نام محمود بود. ازدواج ماهسون و گلگم به طلاق ختم شد و قرمزی گل مسئولیت نگهداری پسرش را به همسرش واگذار کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...