لیست کامل سیسمونی نوزاد


سیسمونی نوزاد از همان روزهای اول، یکی از دغدغه‌های مادران باردار است. شناسایی مراکز خرید سیسمونی ارزان در مشهد و شهرستان‌ها و تهیه لیست … سلام به دوستان عزیز امیدوارم حالتون خوب باشه، امروز در این مقاله می خواهیم در رابطه با سیسمونی کودک صحبت کنیم و با لیست کامل سیسمونی ضروری کودک آشنا شویم. […] نوشته لیست کامل سیسمونی نوزاد...

سیسمونی نوزاد از همان روزهای اول، یکی از دغدغه‌های مادران باردار است. شناسایی مراکز خرید سیسمونی ارزان در مشهد و شهرستان‌ها و تهیه لیست …

سلام به دوستان عزیز امیدوارم حالتون خوب باشه، امروز در این مقاله می خواهیم در رابطه با سیسمونی کودک صحبت کنیم و با لیست کامل سیسمونی ضروری کودک آشنا شویم. پس تا آخر این مقاله باما همراه باشید.

لیست کامل سیسمونی نوزاد

خرید سیمونی یکی از لذت بخش ترین خریدها برای پدران و مادرانی است که نوزاد اولشان در راه است. ولی درکنار جذابیتی که این نوع خرید دارد با دغدغه هایی هم برخورد خواهید کرد. مخصوصا در بازارهای امروزه که انواع و اقسام مدل ها موجود است و باعث خواهد شد شما سردرگم شوید. بهترین کار این است که قبل از خرید اطلاعاتی در رابطه با اقلام ضروری و غیرضروری کسب کنید تا درهنگام خرید دچار مشکل نشوید.

بیشتر بخوانید : چک لیست کامل سیسمونی + استعلام قیمت

لیست اقلام ضروری سیمونی کودک به ۶ دسته تقسیم بندی می شود:

۱_سرویس خواب اتاق کودک

۲_وسایل حمل ونقل کودک

۳_پوشاک

۴_وسایل تغذیه کودک

۵_لوازم بهداشتی و استحمام

۶_لوازم بازی و سرگرمی

سرویس خواب اتاق کودک:

یکی از مهمترین وسیله در اتاق کودک، سرویس خواب است. شما باید در خرید سرویس خواب کودک تان تمام دقت خود را بکار ببرید. به علت آنکه از هرنظر باید مورد تایید باشد تا کودک در هنگام خواب دچار مشکل نشود. سرویس خواب کودک شامل:

تخت

کمد

تخت یا گهواره کوچک یا متوسط ۱ عدد تشک طبی هم‌اندازه تخت ۱عدد + روتختی
حفاظ برای کناره تخت کیسه خواب ۱ عدد
پتوی نوزاد ۲ عدد تشک و لحاف و بالش دم دستی
آویز تخت کودکانه با موزیک چراغ خواب کودکانه
ویترین

دراور

مشاهده و خرید محصولات : خرید سرویس خواب کودک و نوجوان در فروشگاه هیلدا چوب

لیست کامل سیسمونی نوزاد

تخت نوزاد:

برای خرید تخت بهتر است از تخت خواب نوزادان استفاده نکنید. به علت اینکه تخت خواب نوزاد برای همان یک سال اول نوزاد مورد استفاده قرار می گیرد و آن نوزاد از نظر وزن و جثه بزرگتر می شود و دیگر آن تخت خواب مورد استفاده قرار نمیگیرد. پس بهتر است برای خرید سرویس خواب سعی کنید از سرویس خواب کودکان استفاده کنید که تخت و کمدهای بزرگتری دارد و کودک تا چندین سال بتواند به راحتی از آن سرویس خواب استفاده کند.

کمد:

یکی از وسایل چوبی نوزاد که بسیار مهم است کمد است. سعی کنید از کمدهای بزرگ و جادار خرید کنید به علت آنکه نوزاد باید چندین دست لباس داشته باشد تا هرزمان که نیاز بود لباس هایش را تعویض کنیم. در کمد علاوه بر لباس ها پوشاک، وازم بازی، لوازم استحمام و… هم قرار می دهید به همین منظور باید از کمدهای بزرگ تر خرید کنید.

دراور:

زمانی که شما سرویس خوابی را تهیه می کنید برخی از سرویس خواب ها همراه آن سرویس خواب تخت، پاتختی و دراور هم قرار دارد. شما به سلیقه خودتان می توانید آن را تهیه کنید و یا نخواهید هزینه کنید. ولی پیشنهاد ما به شما این است برای آنکه سرویس خواب زیبایی داشته باشید بهتراست سرویس کامل را خرید کنید.

ویترین :

برای قرار دادن وسایلات بازی و سرگرمی کودک شما نیاز دارید ویترین تهیه کنید. با خرید ویترین دیگران نگران شلوغی اتاق فرزندتان نباشید به راحتی می توانید تمامی وسایلات را داخل ویترین قرار دهید.

وسایل حمل و نقل کودک:

کالسکه، کریر و صندلی ماشین جز وسایلات بیرون کودک می باشد. خرید ساک کودک راهم فراموش نکنید. سعی کنید کلیه وسایلات تان را هم رنگ و هم طرح هم بخرید تا از هارمونی زیبای اتاق نوزادتان لذت ببرید. برای خرید ساک بهتر است از ساک هایی استفاده کنید که دارای محفظه بزرگتر و جیب های اضافی هستند تا بتوانید تمامی اقلامی که لازم دارید را به راحتی داخل ساک قرار دهید.

ویژگی های یک کالسکه مناسب:

نشیمن گاه کالسکه باید ثابت، سفت و مقاوم باشد. در خرید کالسکه به مواردی همچون وزن فرزندتان، کیفیت پارچه، حرکت چرخ ها و سیستم ترمزهای آن دقت کنید. سعی کنید کالسکه ای که انتخاب می کنید از جنس مرغوبی باشد و در پارچه ی آن از پلاستیک استفاده نشده باشد. مدل هایی که دارای نشمین گاه دو حالته و امکان رو به مادر دارند را در اولویت قرار دهید. نکته آخر آنکه کالسکه ایی را بخرید که دارای آفتاب گیر باشد تا نوزاد از اشعه های مضر آفتاب و آفتاب سوختگی در امان باشد

پوشاک:

یکی از مهمترین خرید ها برای سیمونی نوزاد خرید لباس است. از افراط در خرید لباس نوزاد پرهیز کنید. به علت آنکه نوزاد روزبه روز درحال بزرگ شدن است به همین علت ممکن است لباس هایی که تهیه کردید دیگر اندازه کودکتان نشود.

لیست کامل سیسمونی نوزاد

بلوز زیر دکمه دار (سایز ۱-۳) ۶ تا ۸ عدد سرهمی نوزاد (سایز ۱-۳) ۶ تا ۸ عدد
کلاه نرم سایز (سایز ۳۴ و کوچکتر)۱ -۲ عدد جوراب نوزاد سایز ۴-۶ جفت
ژاکت ۱-۲ عدد دستکش و کفش پشمی زمستانی نوزاد
پیش‌بند نرم ۶ عدد کفش و پاپوش نوزاد در سایزهای مختلف
کمد تعویض (کشودار) ۱ عدد لامپ گرم‌کننده ۱ عدد
زیرانداز پلاستیکی ۱ عدد پوشک مای بیبی (کوچک‌ترین سایز)
کهنه یا پارچه نخی ۱*۱ سطل زباله کوچک
ساک لباس ست سیسمونی پودر بچه و روغن بچه

وسایل تغذیه کودک:

از مهمترین و ضروری ترین وسایل برای کودکان می توان به:شیشه شیر، ظرف غذا، صندلی غذا، قاشق کودک، پیش بندو… اشاره کرد.

سعی کنید حتما از پیش بند بلند و آستین دار استفاده کنید به علت آنکه موقع غذاخوردن کودکان ممکن است کل لباس هایشان کثیف شود و شما مدام باید درحال شستشو باشید.

بالش شیردهی ۱ عدد شیشه شیر ۲ عدد
شیشه شور پستانک و شیردوش
فلاکس بطری آب
قابلمه کوچک و بزرگ سرویس قاشق و بشقاب نوزاد

لیست کامل سیسمونی نوزاد

لوازم بهداشتی و استحمام:

وسایل بهداشتی از مهمترین موارد در رشد و نمو کودکانتان است. پس هرچقدر برای این موضوع وقت و هزینه کنید ارزشش دارد. تب سنج ناخن گیر پوشک دستمال مرطوب خشک کن نوزاد زیر انداز تعویض وان کوچک همراه با توری آسان شور شامپو و صابون های مخصوص نوزادان لوسیون های مراقبت از پوست نوزادان و کرم سوختگی حوله و لیف
وان نوزاد ۱عدد حوله نرم کلاه‌ دار و دم دستی هرکدام ۱ عدد
قیچی یا ناخن‌گیر ۱ عدد دستمال مرطوب و دستمال کاغذی و لیف نوزاد
دماسنج آبی (برای دمای آب حمام) شامپو سر و بدن و پودر صابون و صابون بچه

بازی و سرگرمی:

تمامی وسایل سرگرمی و آموزشی از جمله اسباب بازی ها، دارای رده سنی می باشد و بهتر است هر کدام متناسب با رده سنی فرزندتان خریداری شود و آن ها را در زمان های مناسب در اختیار کودکتان قرار دهید.

جمع بندی

برای خرید سرویس چوب نوزاد اعم از: تخت ، دراور،میزتحریر ،صندلی ،کتابخانه وخرید روتختی و تشک های طبی پیشنهاد ما به شما هیلدا چوب است. هیداچوب یکی از معتبرترین فروشگاه های عرضه محصولات چوبی است که از بهترین نوع چوب و زیباترین طرح ها برای سرویس چوبی استفاده می کنند.برای استعلام قیمت و دیدن نمونه کارها به آدرس سایت هیلداچوب سر بزنید.

ورود به فروشگاه آنلاین هیلدا چوب : https://hildachoob.com/

در صورت تمایل به دیدن نمونه کارها از نزدیک به آدرس زیرمراجعه فرمایید :

آدرس : مشهد – دانش آموز ۱ – نبش شیخ مفید ۱ – پلاک ۱۵

اینستاگرام : @hilda.choob

تلفن تماس : ۰۵۱۳۶۰۲۸۶۳۷

تلفن همراه : ۸۰۶۲۶۲۷-۰۹۳۵

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بارداری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا