لوازم ضروری در خرید سیسمونی


لوازم ضروری در خرید سیسمونی یکی از دغدغه های شیرین برای والدینی که به تازگی می خواهند صاحب فرزند شوند، خرید سیسمونی برای کودک دلبندشان است. لیست خرید سیسمونی می تواند شامل خیلی از البسه و لوازم کودک باشد که برخی از این وسایل ضروری و برخی دیگر شاید تا بزرگ شدن نوزاد هم، کاربردی […] نوشته لوازم ضروری در خرید سیسمونی...

لوازم ضروری در خرید سیسمونی

یکی از دغدغه های شیرین برای والدینی که به تازگی می خواهند صاحب فرزند شوند، خرید سیسمونی برای کودک دلبندشان است. لیست خرید سیسمونی می تواند شامل خیلی از البسه و لوازم کودک باشد که برخی از این وسایل ضروری و برخی دیگر شاید تا بزرگ شدن نوزاد هم، کاربردی نداشته باشند. این روزها با توجه به بالا رفتن قیمت سیسمونی و انواع لوازم کودک، خرید برنامه ریزی شده و هوشمندانه بسیار مهم تر از گذشته به نظر می آید تا به والدین کمک نماید، خرید سیسمونی را کاملا کاربردی و اقتصادی انجام دهند. امروزه با رشد و توسعه فضای مجازی شاهد فروشگاه های اینترنتی البسه و لوازم کودک هستیم که با بررسی و مقایسه قیمت ها، می توان خرید های سیسمونی را خیلی راحت تر از گذشته و بدون صرف وقت و هزینه اضافی انجام داد. در همین راستا چند مورد از لوازم بسیار مهم و کاربردی که والدین می توانند در لیست سیسمونی خود داشته باشند را مورد بررسی قرار می دهیم.

لوازم ضروری در خرید سیسمونی

پتو نوزادی ارزان در خرید سیسمونی

پتو نوزادی ارزان یکی از اقلام مهم در خرید سیسمونی می باشد. همانطور که می دانید، نوزاد در ماه های اول زندگی بیشتر ساعات شبانه روز را در خواب به سر می برد، از این رو، علاوه بر فاکتور قیمت، دقت در خرید پتوی نوزادی با کیفیت و مناسب از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. یک پتو نوزادی با کیفیت، نوزاد را به خوبی تحت پوشش قرار می دهد و می توان به وسیله آن، با خیال راحت نوزاد را در فضای بیرون از منزل نیز، در آغوش گرفت. در ادامه برخی از مهمترین ویژگی هایی که یک پتو نوزادی ارزان باید از آن بهره مند باشد، را شرح می هیم:

لوازم ضروری در خرید سیسمونی

پتو نوزادی ارزان در خرید سیسمونی

l در خرید پتو نوزادی باید نهایت دقت را در الیاف و جنس پتو داشته باشیم. بدن نوزاد بسیار ظریف و حساس است و از آنجا که پتو نوزادی اغلب برای پیچیدن دور نوزاد مورد استفاده قرار می گیرد، مهم است که از الیاف نرم پنبه ای و ضد حساسیت تهیه شده باشد. در بازار انواع پتو نوزادی ارزان و با کیفیت وجود دارد که می توانید، آن را در طرح و رنگ دلخواه خود تهیه نمایید.

l نکته بعدی در مورد ویژگی یک پتو نوزادی مناسب، توجه به فصلی است که نوزاد در آن متولد می شود. پتو نوزادی های موجود در بازار در جنس های مختلفی از نازک و گرم وجود دارند. پتوهای نازک که مناسب فصول گرم سال است و همچنین پتو نوزادی کرک دار که بیشتر مناسب هوای سرد می باشد. در صورتی که پتو نوزادی متناسب با فصل برای کودک انتخاب شود، دیگر نوزاد با گرما و یا سرمای بیش از حد مواجه نخواهد شد.

l طبق نظر محققان برای کودک زیر دوازده ماه نباید از پتوهای معمولی استفاده نمود، چرا که این پتو ها با توجه به وزن سنگینی که برای نوزاد دارند، احتمال خفگی را افزایش می دهند. پتو نوزادی ارزان، سبک و پنبه ای از مناسب ترین گزینه ها برای نوزاد در هنگام خواب می باشد.

لوازم ضروری در خرید سیسمونی

سبد وسایل کودک

سبد وسایل کودک

سبد وسایل کودک یکی دیگر از لوازم ضروری جهت خرید سیسمونی می باشد. شاید در ابتدا تصور شود که سبد وسایل کودک، صرفا یک وسیله فانتزی و غیر کاربردی است، اما در صورتی که تجربه مادر شدن را داشته باشید، متوجه خواهید شد که داشتن یک سبد مناسب و زیبا می تواند تا حدود زیادی به کمک شما بیاید و بخشی از البسه و یا لوازم بازی کودک خود را نظم دهید. در ادامه به برخی از مهمترین مشخصه های یک سبد وسایل کودک ایده آل و زیبا اشاره می نماییم:

l سبد وسایل کودک، با توجه به اینکه برای قراردادن وسایل و لوازم مربوط به کودک می باشد، باید از جنس مناسب و با کیفیتی برخوردار باشد. مواد اولیه آن کاملا نو و از مواد غیر بازیافتی تهیه شده باشد. استفاده از سطل های بازیافتی، علاوه بر بوی نامطبوع، ممکن است در دراز مدت باعث ایجاد حساسیت در کودک گردد.

l در بازار انواع سبد وسایل کودک در جنس های پلاستیکی، پارچه ای و حصیری از نوع چوب وجود دارد که شما می توانید با توجه به دکوراسیون اتاق کودک و یا سلیقه خود، اقدام به خرید آن نمایید. اما حتما دقت داشته باشید که سبد مورد نظر دارای لبه های تیز و برنده نباشد.

l یک سبد وسایل کودک باید از اندازه متناسبی نیز برخوردار باشد،اندازه کوچک باعث می شود، نتوانید وسایل زیادی درون آن قرار دهید و سبد بزرگ نیز ضمن جاگیری زیاد در فضای اتاق، ممکن است کارایی چندانی برای شما نداشته باشد.

لوازم ضروری در خرید سیسمونی

جغجغه

جغجغه

جغجغه را می توان از ابتدایی ترین وسایل بازی کودک از همان دوران نوزادی دانست. بدون شک شما نیز در لیست خرید سیسمونی کودک، خرید یک جغجغه زیبا و دوست داشتنی را قرار داده اید. نوزاد در ماه های بعدی زندگی به دنبال تقویت حس بینایی و شنوایی خود می باشد، از این رو خرید جغجغه صرف نظر از سرگرمی، می تواند یک وسیله کاملا کاربردی و هوشمندانه به نظر برسد، که البته باید در خرید جغجغه نیز نکاتی را به شرح ذیل مد نظر قرار داشت:

l در خرید جغجغه به صدای آن از نظر ملایم بودن، توجه داشته باشید. صدای بیش از حد بلند، می تواند موجب آزار کودک باشد و به جای سرگرم کردن، او را بدخلق نماید و گریه بیندازد. در بازار انواع جغجغه در صداهای نرم و گوش نواز موجود است که می توانید با استفاده از آن ها توجه کودک خود را جلب نموده و او را سرگرم نمایید.

l رنگ جغجغه نیز در تقویت حس بینایی کودک بسیار موثر است. بنابراین خرید یک پک کامل از جغجغه در رنگ های متنوع می تواند شما را بیشتر در این امر یاری نماید.

l از آنجا که نوزاد در ماه های بعد قادر است جغجغه را دست خود بگیرد، لازم است که جغجغه از اندازه مناسب و جنس با کیفیتی تهیه شده باشد تا از نظر سلامتی و بهداشت برای نوزاد، ضرری به همراه نداشته باشد.

فروشگاه اینترنتی مانیلو، انواع لباس و اکسسوری نوزاد را در طرح ها و مدل های مختلف تامین شده از بهترین برندهای ایرانی و خارجی معتبر، با قیمت مناسب خدمت خریداران محترم در سراسر کشور ارائه می نماید. شما می توانید با مراجعه به سایت این فروشگاه اینترنتی معتبر، خرید سیسمونی خود را به صورت هوشمندانه و راحت انجام دهید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بارداری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی