جدیدترین بازی اندروید 2022 + بهترین بازی های اندرویدی


بازی های یکی از ابزارهای سرگرمی است که امروزه دارای طرفدارن زیادی هستند که روز به روز بر تعداد آنها افزوده می شود. در این پست جدیدترین بازی اندروید 2022 و بهترین بازی های اندرویدی را معرفی کردده ایم پس با ما باشید. جدیدترین بازی اندروید 2022 در این مقاله از بهترین بازی های اندروید […] نوشته جدیدترین بازی اندروید 2022 + بهترین بازی های اندرویدی...

بازی های یکی از ابزارهای سرگرمی است که امروزه دارای طرفدارن زیادی هستند که روز به روز بر تعداد آنها افزوده می شود. در این پست جدیدترین بازی اندروید ۲۰۲۲ و بهترین بازی های اندرویدی را معرفی کردده ایم پس با ما باشید.

جدیدترین بازی اندروید 2022 + بهترین بازی های اندرویدی

جدیدترین بازی اندروید ۲۰۲۲

در این مقاله از بهترین بازی های اندروید در تمام دوران گفته ایم، بازی هایی که حتما باید تجربه کنید و حداقل باید چند مورد آن را روی گوشی خود نصب داشته باشید.

با پیشرفت روز افزون بازی های موبایل، شاهد رشد افسارگسیخته‌ی صنعت بازی های موبایل در جهان و ایران هستیم. همین موضوع باعث شده است تا روزانه شاهد انتشار بازی های مختلف اندروید روی پلی استور باشیم. افزایش تعداد بازی‌ها باعث شده است تا انتخاب یک بازی اندروید خوب کمی مشکل شود، به همین دلیل در این مقاله که به‌صورت ماهیانه به‌روز می‌شود، از بازی های اندروید گفته‌ایم، بازی هایی که هریک در جایگاه خود بدون شک ارزش تجربه کردن را دارند. فهرست پیشرو شامل بازی های متنوع در سبک‌های مختلف از جمله فکری، اکشن، ورزشی، معمایی یا استراتژیک است.

Crash Bandicoot: On the Run

جدیدترین بازی اندروید 2022 + بهترین بازی های اندرویدی

محال است پلی‌استیشن باز باشید و کراش بازی نکرده باشید. کمپانی سونی در اقدامی جسورانه نسخه موبایل این بازی یعنی “!Crash Bandicoot: On the Run” را در سال ۲۰۲۱ به طرفداران این بازی نوستالژیک تقدیم کرد.

اگر تجربه این بازی در پلی‌استیشن را داشته باشید، خیلی زود متوجه می‌شوید که نسخه موبایل آن نیز دقیقاً همان حس و حال را دارد، اما گرافیکی‌تر و جذاب‌تر شده است. در بازی شما باید پروژه‌های دکتر نئو را نقش برآب کنید و اجازه ندهید این دکتر شیطان‌صفت به برنامه‌های خود جامه‌ی عمل بپوشاند. کراش یکی از جدیدترین بازی های اندروید ۲۰۲۱ است که می‌تواند خاطرات کودکی بسیاری را زنده کند.

PuBG-mobile

جدیدترین بازی اندروید 2022 + بهترین بازی های اندرویدی

همانطور که گفتیم نمی‌توان یک بازی مشخص را بعنوان بهترین بازی گوشی معرفی کرد و انتظار داشت همه‌ی گیمرها با آن موافق باشند، اما اگر فاکتورهای متفاوت را در کنار یکدیگر قرار دهیم و با بررسی همه‌جانبه بخواهیم بازی که بهترین عملکرد و بیشترین مخاطب را دارد انتخاب کنیم، بازی اندروید پابجی موبایل در جایگاه اول قرار می‌گیرد و حتی می‌توان گفت که بهترین بازی گوشی نیز محسوب می‌شود.

بازی کال اف دیوتی موبایل

جدیدترین بازی اندروید 2022 + بهترین بازی های اندرویدی

مقاله بهترین بازی های اندروید را با نسخه موبایل کال اف دیوتی شروع می‌کنیم. بازی کال اف دیوتی موبایل را می‌توانیم یکی از بهترین بازی های اول شخص منتشر شده روی اندروید معرفی کنیم. کال اف دیوتی موبایل از جنبه‌های مختلف یک بازی فوق‌العاده است. کال اف دیوتی موبایل گرافیک بسیار زیبایی دارد و به‌لطف تنظیمات متنوعی که ارائه می‌دهد روی گوشی‌های بالارده تا پایین‌رده پشتیبانی می‌شود.

FFVII The First Soldier

جدیدترین بازی اندروید 2022 + بهترین بازی های اندرویدی

«اولین سرباز» قسمت هفتم و جدیدترین سری از بازی‌های “Finall Fantasy” است که برخلاف سری‌های قبل که قیمت بسیار بالایی داشتند و آفلاین هم بودند، به صورت صد در صد رایگان و آنلاین ارائه شده است.

اگر سری‌های قدیمی‌تر این بازی را تجربه کرده باشید، حتماً می‌دانید که این بازی برگرفته شده از سبک بتل رویال، اما با فضای فانتزی و منحصر‌به‌فرد خودش است. گرافیک مثال زدنی، تلفیق سبک نقش آفرینی با اکشن و امکان بازی به صورت تکی و گروهی باعث شده تا در اولین روزهای انتشار حدود ۲۰ هزار دانلود داشته باشد و امتیاز ۴.۵ از ۵ را از پلی‌استور به عنوان جدید ترین بازی اندروید کسب کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا از سال 1969 انسان دیگر بر روی ماه فرود نیامد؟