پرفروش ترین گوشی های سال 2022 + معرفی بهترین گوشی 2022


گوشی های هوشمند یکی از وسایل ضروری و مهم در زندگی بیشتر ما است. به همین خاطر بهتر است با پرفروش ترین گوشی های سال 2022 آشنا شوید تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید. ما برای شما لیستی از پرفروش ترین و محبوب ترین گوشی های سال 2022 را فراهم کرده ایم. پرفروش ترین گوشی […] نوشته پرفروش ترین گوشی های سال 2022 + معرفی بهترین گوشی 2022...

گوشی های هوشمند یکی از وسایل ضروری و مهم در زندگی بیشتر ما است. به همین خاطر بهتر است با پرفروش ترین گوشی های سال ۲۰۲۲ آشنا شوید تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید. ما برای شما لیستی از پرفروش ترین و محبوب ترین گوشی های سال ۲۰۲۲ را فراهم کرده ایم.

پرفروش ترین گوشی های سال 2022 + معرفی بهترین گوشی 2022

پرفروش ترین گوشی های سال ۲۰۲۲

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، گوشی‌های موبایل بخش مهمی از زندگی افراد را تشکیل می‌دهند. برای همین هم کمپانی‌های سازنده علاوه بر عرضه موبایل‌های با کیفیت، باید در فکر عرضه موبایل‌هایی جدیدتر با قابلیت‌های بیشتر و جالب‌تر و معرفی آنها به خریداران به صورت دوره‌ای باشند، چرا که انتظارات خریداران از موبایل‌ها هر ساله بیشتر می‌شود. به عنوان مثال کمپانی اپل اغلب در ماه سپتامبر هر سال، نسخه جدید گوشی آیفون خود را معرفی می‌کند. یا کمپانی سامسونگ که هر ۱۲ ماه یک گوشی جدید به بازار عرضه می‌کند. در هر صورت این کمپانی‌ها برای به روز نگه داشتن ویژگی‌های محصولات خود تلاش می‌کنند تا بتوانند انتظارات خریداران را برآورده کنند.

آیفون ۱۴

پرفروش ترین گوشی های سال 2022 + معرفی بهترین گوشی 2022

در آیفون ۱۳ قرار بود که امکانات جدیدی بیاید اما خب اپل برای عرضه تمامی مشخصات مد نظرش، آیفون ۱۳ را انتخاب نکرد و تنها برخی از آنها را در این گوشی دیدیم.

دقیقا همین مسئله برای آیفون ۱۴ نیز در حال وقوع است. این گوشی نیز قرار است برخی از مشخصات مد نظر کوپرتینویی‌ها را میزبانی کند.

یکی از تحلیلگران معروف اپل، آقای کو، می‌گوید که اپل در آیفون ۱۴ از ناچ عریضی که همیشه استفاده کرده است، دوری می‌کند و به سمت استفاده از پانچ هول خواهد رفت. به نظر می‌رسد در این سری از آیفون‌ها شاهد نواری مشکی رنگ در دور بدنه گوشی هستیم که یادآور آیفون ۴ خواهد بود!

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S20 Plus 5G SM-G986B/DS

پرفروش ترین گوشی های سال 2022 + معرفی بهترین گوشی 2022

Samsung Galaxy S21 Ultra به عنوان پرچمدار و بهترین گوشی شرکت سامسونگ در سال ۲۰۲۱ شناخته می شود. این گوشی فایو جی دارای صفحه نمایش ۶٫۸ اینچی AMOLED با نرخ تازه سازی فوق العاده صاف ۱۲۰ هرتز است که از قلم S-Pen سامسونگ نیز پشتیبانی می کند. برای عملکرد شگفت‌انگیز در این گوشی، از تراشه اسنپدراگون برتر کوالکام استفاده شده است. این بهترین فناوری تلفن همراه است که سامسونگ ارائه کرده است، و اگر می‌خواهید فناوری پیشرفته تلفن همراه را در جیب خود قرار دهید، این گوشی اندرویدی بهترین گزینه برای لذت بردن از یک ابزار فوق العاده می باشد.

گوشی Samsung Galaxy S22

پرفروش ترین گوشی های سال 2022 + معرفی بهترین گوشی 2022

گفته می‌شود طراحی گلکسی S22 و گلکسی S22 پلاس مشابه گلکسی S21 خواهد بود. اما این سری از گلکسی‌ها به عنوان جدیدترین گوشی های ۲۰۲۲، چیپست‌های نسل جدید هم خواهند داشت. سایز صفحه نمایش احتمالا در اندازه سایز S21 خواهد بود. همچنین تصمیم بر تغییرات بزرگ در دوربین‌های گوشی مدنظر است. باتری‌ها هم احتمالا کوچک‌تر خواهند شد (بجز مدل اولترا).

گوشی شیائومی پوکو M3 پرو

پرفروش ترین گوشی های سال 2022 + معرفی بهترین گوشی 2022

در خصوص پنل پشتی این گوشی و ترکیب ماژول‌ها نیز آقای کو اظهار نظر کرده و ظاهرا قرار است که در چینش و مگاپیکسل شاهد وقوع یک انقلاب باشیم. البته در خصوص حذف ناچ گفته شده که خاص مدل پرو و پرو مکس خواهد بود و نسخه استاندارد همچنان میزبان ناچ عریض و نازیبای اپل خواهد بود.

شاید اپل بخواهد پس از حذف آیفون ۱۳ مینی از لیست اعضای این خانواده، عضوی دیگر را با نام مکس روانه بازار کند اما همان‌طور که می‌دانید اینها هنوز در حد یک شایعه‌اند که از زبان بزرگان این بازار گفته شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس