امدادگران فعال پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای مهریز تجلیل شدند


امدادگران فعال پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای مهریز تجلیل شدند

یزد- ایرنا- در آیینی با حضور امام جمعه، فرماندار ، بخشدار و جمعی از مسئولان شنبه شب 15 نفر از امدادگران پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای شهرستان مهریز تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این آیین که مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در هلال احمر یزد حضور داشت با لوح سپاس و هدایایی از امدادگران فعال مهریز که سالانه در خدمت به مردم و مسافران تلاش دارند قدردانی به عمل آمد.

رییس جمعیت هلال احمر مهریز به اهمیت و نقش نیروهای امداد و نجات جاده‌ای اشاره کرد که با حضور به موقع در صحنه ماموریت حساس خود را در کمک‌رسانی به مسافران و میهمانان در سطح حوزه استحفاظی انجام می‌دهند.

حمیدرضا باقری در این آیین از تلاش امدادگران منطقه قدردانی کرد و افزود: خدمت به موقع و انجام ماموریت‌ها در کمترین زمان ممکن جزو برنامه‌های محوری است که سالانه صورت می‌گیرد.

وی با موقعیت خاص مهریز به دلیل قرار گرفتن در کنار جاده اصلی شامل، جنوب کشور اشاره کرد و یادآور شد: امدادگران جاده‌ای طبق مقررات در اسرع وقت ماموریت خود را در سال‌جاری انجام دادند.

این مسئول به اهمیت قدردانی و تجلیل از امدادگران و فعالان همکار در جمعیت هلال احمر اشاره کرد و گفت: تکریم امدادگران یک رسالت ملی و دینی است و باید همواره در خدمت به مردم و کشور بود.

در این آیین حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی امام‌جمعه، محمد دهقان بنادکی فرماندار و مهدی شکری بخشدار مرکزی مهریز از خدمات و تلاش مخلصانه امدادگران جاده‌ای شهرستان قدردانی کردند.

تعداد داوطلبان هلال حمر مهریز ۷۰۰ نفر هستند که حدود ۶۰ درصد آنها را مردان تشکیل می‌دهند که از این تعداد ۳۰۰ نفر فعال و در طرح‌های مختلف همکاری دارند.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد و در مسیر یزد به بندرعباس، کرمان، زاهدان و ایرانشهر واقع است که نقش موثری در برقراری ارتباط کریدور شمال به جنوب و شرق به غرب کشور دارد .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید