یک ورزشکار مشهور ایرانی دیگر مهاجرت کرد+عکس


بهمن نصیری روئینگ سوار زنجانی و نفر اول تیم ملی تصمیم به مهاجرت به آذربایجان گرفت. نصیری قهرمان روئینگ سنگین وزن ایران و یکی از امیدهای اصلی کسب مدال در بازی های آسیایی هانگژو بود. ملی پوشان قایقرانی هنگام خروج نصیری کنار وی در فرودگاه...

بهمن نصیری روئینگ سوار زنجانی و نفر اول تیم ملی تصمیم به مهاجرت به آذربایجان گرفت. نصیری قهرمان روئینگ سنگین وزن ایران و یکی از امیدهای اصلی کسب مدال در بازی های آسیایی هانگژو بود.

ملی پوشان قایقرانی هنگام خروج نصیری کنار وی در فرودگاه حضور داشتند و در صفحات شخصی خود، ضمن خداحافظی و آرزوی موفقیت برای هم تیمی خود، به ابراز تاسف از این اتفاق تلخ پرداخته و به مسئولان ورزش کشور هشدار دادند.

یک ورزشکار مشهور ایرانی دیگر مهاجرت کرد+عکس

نصیری موفق به کسب سهمیه المپیک توکیو نیز شده بود، اما با توجه به اعزام تنها یک روئینگ سوار به نفع نازنین ملایی کنار کشید و از حضور در المپیک بازماند. او پیش از این یک بار دیگر تصمیم به مهاجرت به آذربایجان گرفته و رفته بود اما با وعده ها و قول هایی که به او داده شده بود، تصمیم گرفت بازگردد. اکنون نصیری بار دیگر تصمیمش را گرفته و راهی آذربایجان شده است.

پاروزن زنجانی بنا به وعده مسئولان قرار بود در آتش نشانی استخدام شود. بهمن مدتی هم به کار مربیگری رو آورده بود و تا آخرین روزهای قبل از مهاجرتش در اردوی تیم ملی حضور داشت و در کنار سایر پاروزنان تمرین می کرد. نصیری سابقه مدال طلای قهرمانی آسیا در ماده سنگین وزن را در کارنامه داشت.

در فهرست جدید نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی برای حضور در بازی های آسیایی نیز نام بهمن نصیری به چشم نمی خورد که همین مساله موید مهاجرت نصیری است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!