چرایی عشق آتشین موسی که به قتل شیوا رسید / تراژدی تلخ برای خانواده عروس و داماد + عکس


چرایی عشق آتشین موسی که به قتل شیوا رسید / تراژدی تلخ برای خانواده عروس و داماد + عکس

حوادث رکنا: پسر 21 ساله یاسوجی، پس از به قتل رساند نامزدش به زندگی خود نیز پایان داد. یک کارشناس به واشکافی علل این ماجرای تلخ و خونین پرداخته است.

به گزارش رکنا، موسی و شیوا در یاسوج زندگی می کردند و مدت کوتاهی بود که مراسم جشن نامزدی شان برگزار شده بود. موسی که عاشق نامزد خود بود، منزلی را برای آغاز زندگی مشترک شان اجاره کرده بود. اما نامزدش شیوا به او گفت اکنون آمادگی کافی برای آغاز زندگی مشترک را ندارم و به مدت یک سال به من فرصت بده، تا آغاز زندگی مان از جای بهتری باشد.

اما موسی با شنیدن این حرف، شدیدا برآشفته شد و دو شب پیش، حدود ساعت 11 به خانه شیوا رفت و ابتدا به نامزدش شلیک کرد و سپس سر خود را با گلوله نشانه گرفت. چنین قتل عجیبی مدت هاست که خانواده هر دو جوان در شوکی عمیق فرو برده است.

توصیه کارشناس

دکتر الهه جعفری دکترای رواشناسی دیدگاه خود را در خصوص چنین قتل های مرگباری این گونه بیان کرد: بسیاری از افراد، پیش از ازدواج بدون اینکه به شناخت کافی از خود و طرف مقابلشان رسیده باشند آن چنان درگیر هیجانات ناشی از عشق اولشان هستند که از توجه به مهم ترین موارد باز می مانند.

وی افزود: در خصوص این پرونده باید چهار مورد به دقت بررسی شود. در حقیقت اگر این موارد پیش از نامزدی آن ها مورد بررسی قرار می گرفت اکنون شاهد چنین جنایت خونباری نبودیم.

این دکتر روانشناس توضیح داد: مورد اول مساله شناخت درست است. مورد دوم موضوع بلوغ است که بلوغ دارای چند بعد عاطفی، اخلاقی، روانی، جسمی، اجتماعی و اقتصادی است. هر فردی پیش از ازدواج باید در همه موارد به بلوغ کافی رسیده باشد.

دکتر جعفری ادامه داد: مورد سوم، فرهنگ خانواده هاست که شامل نگرش های پایداری می شود که از باورهای مذهبی، قومی، نژادی و طبقاتی ریشه می گیرد. مورد چهارم هم که از سایر موارد پر رنگ تر است بررسی سلامت روان زوجین است که مبادا درگیر بیماری ها و روان پریشی و یا روان رنجوری های مزمن و خطرناک نباشند.

او در پایان تصریح کرد: برای جلوگیری از بروز چنین فجایعی باید پیش از ازدواج مشاوره های دقیق رواشناسی صورت گیرد تا ابعاد مختلف زندگی که در حال شکل گیری است بررسی شود.

شلیک مرگبار داماد یاسوجی به عروس 16 ساله/ قاتل شیوا خودش را هم کشت + عکس

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قتل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) نمایش موزیکال «شازده کوچولو»