خبر تلخ جدید از تصادف فاجعه آمیز اتوبان همت + فیلم و عکس


خبر تلخ جدید از تصادف فاجعه آمیز اتوبان همت + فیلم و عکس

حوادث رکنا: تصادف در بزرگراه همیت یک کشته برجای گذاشت.

به گزارش اختصاصی رکنا، ساعت ۱۸:۰۶ یک مورد حادثه تصادف در بزرگراه همت، مسیر غرب به شرق نرسیده به خیابان شریعتی رخ داد.

به گفته روابط عمومی اورژانس تهران، راننده پژو 206 بعد از تصادف به بیمارستان رسالت واقع در بزرگراه رسالت تقاطع پل سیدخندان منتقل شد اما متاسفانه این راننده که یک آقای 21 ساله بود بر اثر شدت جراحت جان خود را از دست داد.

تصادف مرگبار در اتوبان همت

روز گذشته سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در توضیح این خبر گفته بود: آتش نشانان در محل مشاهده کردند که 3 دستگاه خودرو ال نود، ۲۰۶ صندوق دار و ۲۰۶ با هم برخورد کردند. خودرو ۲۰۶ صندوق دار در مسیر شرق به غرب در حال حرکت بوده که به دلیل نامشخصی از مسیر خارج شده و با گارد ریل‌ها برخورد کرده و وارد مسیر مخالف شده است و بعد با دو دستگاه خودرو دیگر برخورد کرده است.

او گفت:در نهایت ۷ نفر شامل ۴ آقا و ۳ خانم دچار مصدومیت شدند که دو نفر از آن‌ها مصدومیت شدیدتری داشتند و بقیه مشکل خاصی نداشتند. خودرو‌ها به محل امنی انتقال داده شدند و در ساعت ۱۹:۰۴ عملیات به پایان رسید.

خبر تلخ جدید از تصادف فاجعه آمیز اتوبان همت + فیلم و عکس

وی با بیان اینکه ترافیک سنگینی در محل ایجاد شده افزود: آتش نشانان نسبت به نجات سرنشینان هر سه خودرو اقدام کردند و در نهایت هفت نفر از سرنشینان دچار مصدومیت شدند.

نکته عجیب و قابل توجه در این حادثه این است که با وجود برخورد شدید خودرو از چند طرف به موانع مختلف، به گفته سرگرد صالح مهدوی افسر راهور حاضر در صحنه، ایربگ خودرو باز نشده است!

خودروهایی که این پژو با آنها برخورد کرده آسیب زیادی ندیده‌اند.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حجم ویدیو: 10.06M | مدت زمان ویدیو: 00:00:47

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث جاده ای

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام