ماجرای عجیب ترین جاده مخوف تیمپه در مالزی+ عکس


ماجرای عجیب ترین جاده مخوف تیمپه در مالزی+ عکس ماجراهای عجیب واقعی و گاها غیر واقعی که از طریق مختلف به گوش می رسند و ما را شگفت زده می کند. در میان انبوه این خبرها برخی از این رویدادهای عجیب واقعیت های غیر قابل انکارهستند. این که انسانها پس از سالیان سال زندگی روی کره زمین به این باور رسیده اند که جهان تنها در تصرف انسانها نیست! ماجرای واقعی...

ماجرای عجیب ترین جاده مخوف تیمپه در مالزی+ عکس

ماجراهای عجیب واقعی و گاها غیر واقعی که از طریق مختلف به گوش می رسند و ما را شگفت زده می کند. در میان انبوه این خبرها برخی از این رویدادهای عجیب واقعیت های غیر قابل انکارهستند. این که انسانها پس از سالیان سال زندگی روی کره زمین به این باور رسیده اند که جهان تنها در تصرف انسانها نیست!

ماجرای واقعی مخوف و عجیب ترین جاده جهان به نام تیمپه در پنانگ مالزی این خبرهای عجیب را تایید میکند.

ماجرای عجیب جاده تیمپه در پنانگ مالزی Tempeh road

در کشور مالزی، جاده ای وجود دارد به نام جاده تیمپه در پنانگ مالزی که با عبور از آن قطعا حکم مرگتان را صادر کرده اید!

معرفی مکان های زیبا، عجیب و … درمجله نازوب به شما کمک می کند اگر روزی قصد سفر به چنین مکان هایی را دارید با شناخت کامل عازم سفر شوید. و اگر روزی گذرتان به مالزی افتاد از این جاده مرگبار عبور نکنید!…

ماجرای عجیب ترین جاده مخوف تیمپه در مالزی+ عکس

در پنانگ مالزی که یک جای توریستی و مشهور این کشور محسوب می شود، جاده ای نفرین شده و نحس وجود دارد که سال هاست در آن اتفاقات شوم و مرگبار زیادی افتاده است.

جاده ای که عبور از آن مساوی است با امضای محل قتلگاه تان و عجیب این که این حوادث ناگوار در بیشتر از 50 درصد مواقع در شب، سکوت و تاریکی مطلق اتفاق افتاده است و به همین دلیل حتی افراد محلی ای که در کنار این جاده زندگی می کنند هم شب ها از آن عبور نمی کنند و به گردشگران هم این موضوع را گوشزد می کنند.

اما دلیل اتفاق ها و حوادث بد این جاده چیست؟

بر اساس گفته ی بومیان منطقه، سال ها قبل تصادفی در جاده تیمپه در پنانگ مالزی اتفاق می افتد که در این تصادف، زن بسیار جوانی کشته می شود. از آن زمان به بعد روح این خانم در این جاده سرگردان است و به طور ناگهانی در مقابل رانندگان ظاهر می شود و همین موضوع باعث مرگ آنها می شود.

ماجرای عجیب ترین جاده مخوف تیمپه در مالزی+ عکس

روح جاده تیمپه در پنانگ مالزی

متاسفانه بیشتر افرادی که کشته می شوند، در حال رانندگی با ماشینشان در این جاده هستند که با آن به داخل دره می روند و در دم کشته می شوند… البته عده ی کمی هم جان سالم به در برده اند و قضیه را با ترس زیاد تعریف کرده اند…

اما این، تنها مورد عجیب جاده تیمپه در پنانگ مالزی نیست. گفته شده که مدتی قبل، دختر بیگناهی توسط پلیس در این جاده کشته می شود.

بعدها مشخص می شود که آن دختر معصوم کاملا بی گناه بوده و پلیس اشتباه کرده است اما روح دخترک دیگر دست از سر پلیس برنداشته و هر پلیسی که از این جاده شب ها گذر می کند را دستخوش حوادث شوم زیادی کرده است، بسیاری از پلیس هایی که در شب از این جاده رد شده اند هم زنده نمانده اند.

ماجرای عجیب ترین جاده مخوف تیمپه در مالزی+ عکس

طبق گفته ی افرادی که بعد از دیدن روح این خانم ها زنده مانده اند، آنها تقریبا شبیه یک انسان عادی بوده اند با این تفاوت که لباس شنل مانند بلندی بر تن داشه اند و می توانستند بسیار سریع و غیر طبیعی، از یک نقطه به نقطه ی دیگر بروند مانند اینکه روی زمین بند نیستند.

یکی از ترسناک ترین اتفاقات برای دو مرد جوان به نام های آدریان و لئو اتفاق افتاده است که با شانس بسیار زیادی توانسته اند از مهلکه جان سالم به در ببرند.

آدریان و لئو دو مرد جوانی بودند که به همراه وسیله ی نقلیه شان در ساعت یک نیمه شب در حال عبور از جاده بودند. آنها در آن موقع از نیمه شب در جاده تنها بودند و هیچ ماشین دیگری وجود نداشت.

آدریان رانندگی می کرد و لئو کنار او نشسته بود، آنها با سرعت کم در حال عبور از جاده بودند که ناگهان خانمی سفید پوش را می بینند که در جاده در حال رد شدن است و پشت او به آنهاست.

آدریان سرعت را کم می کند تا چهره ی این خانم مو بلند را ببیند؛ آن دو ناگهان با زنی با چهره ی خونی و بسیار زشت روبرو می شوند و مطمئن می شوند که این زن انسان نیست.

ماجرای عجیب ترین جاده مخوف تیمپه در مالزی+ عکس

بعد آدریان پایش را روی پدال گاز می گذارد تا به سرعت فرار کنند اما سر آن خانم را در صندلی عقب ماشین خود می ببنند و با نگاهی به عقب می بینند که آن خانم بی سر در حال دویدن در پشت ماشین و تعقب آنهاست…

بعد از این حادثه، اگر چه آدریان و لئو جان سالم به در بردند اما تا مدت ها نمی توانستند صحبت کنند و قدرت تکلمشان را از دست داده بودند، بعد از مدت زیادی که به حرف آمدند و ماجرا را تعریف کردند، تصمیم گرفتند دیگر هیچگاه از آن جاده عبور نکنند.

دیگر داستانهای این جاده مخوف و ترسناک دهان به دهان بین مردم مالزی می چرخد.

1. اعتقاد به موجودات فرازمینی و خرافات درمیان مالزیائیها تنها به این مسئله ختم نمی شود. هفته گذشته نیز فیلمی از روحی که در ایستگاه قطار پوچونگ باعث ترس و وحشت مسافران شده بود منتشر شد.

پس از این ماجرا مدیر ایستگاه با اظهار تاسف گفت: پس از بررسی فیلم دوربینهای مدار بسته متوجه شدیم این اتفاق از طرف یک فرد بی مسئولیت که خود را برای ترساندن دیگران به شمایل یک روح درآورده، بوده است.

در ماه مارچ سال گذشته میلادی نیز بیش از 100 معلم و دانش آموز مدرسه ای در کوتا بارو واقع در کلانتان مدعی دیدن یک روح در این مدرسه شدند.

مدرسه 3 روز تعطیل شد و بیش از 8 متخصص دور کردن ارواح و حتی کارشناس سنتی اسلامی به مدرسه رفتند تا روح ترسناک را از مدرسه دور کنند.

فیلمهایی از ارواح سرگردان در جاده های مالزی را میتوانید به وفور در میان اخبار این کشور جستجو کنید.

پس از گم شدن هواپیمای MH370 که اوایل سال جاری میلادی ناپدید شد، ماهاگورو ابراهیم، پیشگوی مالزیایی ادعا کرد هواپیما را جن‌ها ربوده‌اند و او می‌تواند از بامبو و قلاب ماهیگیری برای شناسایی موقعیت هواپیما استفاده کند.

وی پس از آنکه ادعا کرد با همین روش میتواند مالزی را از خطر جنگ با کره شمالی برهاند توسط پلیس مالزی به دلیل خدشه دار کردن دین اسلام بازداشت شد.

ماجرای عجیب ترین جاده مخوف تیمپه در مالزی+ عکس

پیش از این ماهاتیر محمد نخست وزیر پیشین مالزی شیفتگی و علاقه جامعه مالایی را به موضوعات فراطبیعی مورد انتقاد قرار داده و گفت که اینها خارج از آموزه‌های اسلام است.

او همچنین اعلام کرده بود که شیفتگی مردم مالزی به خرافات و موهوم پرستی را می‌توان در علاقه آنها به تماشای فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی در خصوص روح و موجودات فرازمینی دید.

بسیاری بر این باورند که اتفاقات این چنین در جهان اصلا عجیب نیست و انسان ها باید با موضوع هایی مثل روح های سرگردان، موجودات فرازمینی کنار بیایند چرا که تنها انسان مالک این جهان نیست و شاید بسیاری از رویدادهای خوب و بد ما توسط همین موجودات رقم می خورد!

و نبود چنین نیروهای عجیب، (ارواح، موجودات فرازمینی) میتواند زندگی انسان را مختل کند! که این فرضیه ها نیاز به بررسی و تحقیقات گسترده ای دارد تا به اثبات برسد.

مطالب مرتبط

خطرناک ترین جاده های ایران + عکس

جنگل ترسناک و شگفت انگیز/ تصاویر جنگل خودکشی در ژاپن

عجیب ترین زن فضایی دنیا و توانایی حیرت آور او+ عکس

عکس هایی از عجیب موجودات فضایی و انسان های بیگانه+ محل زندگی


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه عجایب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس