قاطبه مجلس صدای مردم را در خصوص طرح صیانت شنیده‌اند


قاطبه مجلس صدای مردم را در خصوص طرح صیانت شنیده‌اند

به گزارش صبح اقتصاد (https://sobh-eqtesad.ir/) نماینده سابق مجلس گفت: قاطبه مجلس، صدای مردم را در خصوص طرح صیانت از فضای مجازی شنیده‌اند و به همین دلیل ترجیح دادند که آن را به شورای عالی فضای مجازی ارجاع دهند و حتی بیم دارند که جریانی خاص و محدود بخواهد آن طرح را به مجلس بازگرداند. کمال‌الدین پیرموذن در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به ارجاع طرح...

به گزارش صبح اقتصاد نماینده سابق مجلس گفت: قاطبه مجلس، صدای مردم را در خصوص طرح صیانت از فضای مجازی شنیده‌اند و به همین دلیل ترجیح دادند که آن را به شورای عالی فضای مجازی ارجاع دهند و حتی بیم دارند که جریانی خاص و محدود بخواهد آن طرح را به مجلس بازگرداند.

کمال‌الدین پیرموذن در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به ارجاع طرح صیانت از فضای مجازی به شورای‌عالی فضای مجازی، اظهار کرد: مجلس باید به اولویت‌های کشور و مسائل روز مردم توجه کند. امروز موضوع تامین دارو و بهبود وضعیت معیشتی مردم و تلاش برای کاهش فشارهای اقتصادی به جامعه باید در دستور کار مجلس باشد، نه اینکه به دنبال بستن روزنه‌های ارتباط مردم و محدودکردن فضایی که کسب‌وکارهای فراوانی در متن آن شکل گرفته است، باشند.

وی افزود: به نمایندگان مجلس پیشنهاد می‌کنم فضای مجازی و صیانت از آن را رها کنند و بگذارند شورای عالی فضای مجازی که از همه ارکان حاکمیت نماینده‌ای در خود دارد، تصمیم‌گیری نهایی را انجام دهند و به دنبال تغییر در رویه قبلی نباشند. مجلس از رای مردم شکل گرفته است و باید زبان گویای همان مردم باشد و مطالبات آنان را پیگیری کند. امروز هم برخی نمایندگان همین مجلس وقتی به حوزه‌های انتخابیه می‌روند و با مردم صحبت می‌کنند، با نگرانی‌های آنان از محدودشدن فضای مجازی مواجه می‌شوند و در جریان هستم که این نمایندگان تاکید کرده‌اند که چنین تحرکاتی به نتیجه نمی‌رسد.

نماینده سابق مجلس با بیان اینکه متاسفانه برخی با افراطی‌گری در مجلس به دنبال اجرای طرح صیانت هستند، تصریح کرد: این عده با استفاده از اهرم‌های فشار به این موضوع در مجلس بهای بیشتری می‌دهند ولی در نهایت یقین دارم بیشتر نمایندگان که حتماً به دنبال رای‌آوری در دوره بعدی هستند، تلاش خواهند کرد مطالبات مردم پیگیری شود. استنباطم از تاثیرگذاری محول کردن این طرح به شورای عالی فضای مجازی هم این است که در انتخابات هئیت رئیسه مجلس، جریان پایداری که حامیان صیانت از فضای مجازی‌اند به قالیباف برای ریاست در سومین سال عمر مجلس، رای ندهند.

پیرموذن ادامه داد:‌ به نظرم هم قاطبه مجلس و هم رییس آن صدای مردم را در خصوص این طرح شنیده‌اند و به همین دلیل ترجیح دادند که آن را به شورای عالی فضای مجازی ارجاع دهند و می‌ترسند که این جریان خاص و محدود بخواهد طرح را به مجلس بازگرداند که امیدوارم این اتفاق رخ ندهد و فشار آن جریان خاص به جایی نرسد و می‌دانیم که نمایندگان هم تلاش می‌کنند در حوزه‌های انتخابیه خود طوری در این زمینه عمل کنند که نظر اکثریت را برای رای‌آوری در دوره بعد حفظ کنند و مطالبات به حق مردم را پیگیری کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی