نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز یکشنبه 4 اردیبهشت 1401+اسامی برندگان فروش فوری ایران خودرو با کد ملی و کد پیگیری امروز+ اسامی مادران برنده قرعه کشی ایران خودرو اردیبهشت 1401


نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز یکشنبه 4 اردیبهشت 1401+اسامی برندگان فروش فوری ایران خودرو با کد ملی و کد پیگیری امروز+ اسامی مادران برنده قرعه کشی ایران خودرو اردیبهشت 1401

قرعه کشی فروش فوری ایران خودرو امروز یکشنبه 4 فروردین 1401 با حضور نهاد‌های نظارتی برگزار می‌شود و متقاضیان ثبت نام خودرو‌های ایران خودرو می‌توانند با مراجعه به سایت ایران خودرو نتایج قرعه کشی ایران خودرو و اسامی برندگان فروش فوری ایران خودرو با کد پیگیری و کد ملی و همچنین اسامی مادران برنده قرعه کشی ایران خودرو در اردیبهشت 1401 را مشاهده نمایند....

نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز یکشنبه 4 اردیبهشت 1401+اسامی برندگان فروش فوری ایران خودرو با کد ملی و کد پیگیری امروز+ اسامی مادران برنده قرعه کشی ایران خودرو اردیبهشت 1401

به گزارش راهبرد معاصر؛ نتایج قرعه کشی فروش فوری 4 محصول ایران خودرو امروز یکشنبه 4 اردیبهشت 1401 با حضور نهادهای نظارتی و در محل همیگشی برگزاری قرعه کشی های ایران خودرو برگزار می شود در این طرح که در قالب دو بخشنامه عرضه شد 4 محصول پارس سال سفارشی، پارس با موتور TU5، رانا پلاس و رانا پلاس با موتورTU5P، سقف شیشه ای و گیربکس شش سرعته دستی با قیمت مشخص و زمان تحویل سه ماهه هم برای عموم مردم و هم برای مادران دارای دو فرزند در جهت حمایت از خانواده و جوانی جمعیت عرضه شد. نتایج قرعه کشی ایران خودرو در امروز بر روی سایت ایران خودرو به نشانی نشانی https://esale.ikco.ir/ قرار خواهد گرفت همچنین در ادامه این خبر لینک ورود به سایت ایران خودرو؛ لینک نتایج قرعه کشی ایران خودرو در امروز 4 اردیبهشت 1401، اسامی برندگان ایران خودرو بر اساس کد پیگیری و کد ملی، قیمت جدید ایران خودرو، اسامی مادران برنده خودرو های ایران خودرو و ... را خواهیم آورد.

لازم به ذکر است خودرو‌های ارائه شده، مهلت ثبت‌نام و شرایط ثبت‌نام برای هر دو طرح فروش فوق العاده ایران خودرو اردیبهشت 1401(فروش فوق العاده مرحله سی وششم و مرحله چهارم فروش فوق العاده برای مادران دارای دو فرزند و بالاتر) مشابه بوده و تنها کد‌های فروش متفاوت است.

نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز یکشنبه 4 اردیبهشت 1401+اسامی برندگان فروش فوری ایران خودرو با کد ملی و کد پیگیری امروز+ اسامی مادران برنده قرعه کشی ایران خودرو اردیبهشت 1401 4 اردیبهشت 1401

با توجه به تعطیلی روز شنبه، سال‌روز شهادت حضرت امام علی (ع)، مراسم قرعه کشی ایران خودرو امروز یک‌شنبه چهارم اردیبهشت ماه ساعت 10 صبح با حضور نمایندگان نهادهای ناظر برگزار خواهد شد.متقاضیان می‌توانستند از روز ۳۰ فروردین ماه به مدت سه روز با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو نسبت به ثبت نام خودرو های ایران خودرو و شرکت در قرعه کشی اقدام کنند. اسامی برندگان ایران خودرو و متقاضیان عادی، عصر امروز یکشنبه 4 اردیبهشت 1401 بر روی سایت ایران خودرو به نشانی https://esale.ikco.ir/ منتشر خواهد شد همچنین متقاضیان با کلیک بر روی لینک زیر می توانند به صفحه لیست برندگان ایران خودرو در سایت ایران خودرو منتقل شوند. لارم به ذکر است که تمامی شرایط و ضوابط قرعه کشی در این بخشنامه اجرا خواهد شد.

جهت مشاهده نتایج قرعه کشی ایران خودرو در امروز و مشاهده اسامی برندگان ایران خودرو با کد ملی و کد پیگیری اینجا کلیک کنید

اسامی برندگان ایران خودرو با کد پیگیری و کد ملی 4 اردیبهشت1401

برای مشاهده اسامی برندگان ایران خودرو با کد پیگیری و کد ملی به سایت ایران خودرو به نشانی https://esale.ikco.ir/ مراجعه نمائید همچنین می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید و به قسمت منتخبین اصلی فروش فوق العاده رجوع و با وارد کرد کد پیگیری یا کد رهگیری که پس از ثبت نام به شما داده شده است از برنده شدن خود در قرعه کشی ایران خودرو اطلاع پیدا کنید. برندگان قرعه کشی فروش فوری سه محصول ایران خودرو را در لینک زیر نیز می توانید مشاهده نمایید.

نحوه جستجو با کد پیگیری و کد ملی برندگان ایران خودرو امروز یکشنبه 4 اردیبهشت 1401

کد پیگیری برندگان ۷ رقمی بوده و اعداد ابتدایی این فهرست شماره ردیف برندگان است. متقاضیان می‌توانند برای جستجوی شماره پیگیری خود از کلید میانبر ctrl+f استفاده کنند. بعد از فشردن کلید ترکیبی فوق کادر کوچکی در سمت راست بالای صفحه بازز می‌شود، شماره پیگیری خود را در کادر جستجو وارد کرده و در کنار کادر تعداد یافته‌های در بین ۱۵ هزار کدپیگیری را برای شما به نمایش می‌گذارد.

سایت مشاهده برندگان و نتایج قرعه کشی ایران خودرو اردیبهشت 1401

متقاضیان خرید محصولات ایران خودرو صرفا از طریق سایت فروش اینترنتی ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir اقدام کنند و از ثبت نام در سایت های غیر معتبر و با آدرس مشابه، پرهیز کنند. همچنین برای مشاهده نتایج قرعه کشی ایران خودرو و اسامی برندگان ایران خودرو نیز به همین سایت مراجعه نمایند.

نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز یکشنبه 4 اردیبهشت 1401+اسامی برندگان فروش فوری ایران خودرو با کد ملی و کد پیگیری امروز+ اسامی مادران برنده قرعه کشی ایران خودرو اردیبهشت 1401

نحوه اعلام اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو امروز اردیبهشت 1401

نتایج برندگان قرعه کشی ایران خودرو از دو طریق اعلام می شود. نخست آنکه از طریق سامانه ثبت نام اینترنتی برای افراد منتخب پیامک ارسال می شود. همچنین اسامی برندگان با کد ملی و کد پیگیری در سایت ایران خودرو قرار می گیرد و اگر به هر دلیل پیامک دریافت نکردید می تواندی از طریق سایت ایران خودرو نسیت با استعلام ثبت نام خود اقدام کنید.

مهلت واریز وجه برندگان قرعه کشی ایران خودرو اردیبهشت1401

متقاضی باید ظرف ۵ روز پس از اعلام اسامی انتخاب شدگان و دریافت پیامک، وجه خودرو را از طریق سایت ایران خودرو واریز کند در غیر این صورت ثبت نام کان لم یکن تلقی خواهد شد.

نحوه واریز وجه برندگان قرعه کشی فروش فوری ایران خودرو در 4 اردیبهشت 1401

پس از برگزاری قرعه کشی و اعلام اسامی، فرد منتخب مبلغ پیش پرداخت علی‌الحساب خودرو را از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو واریز می‌کند.
الباقی وجه خودرو در زمان ارسال دعوتنامه با لحاظ هزینه‌های قانونی تعیین و دریافت می‌شود.
قبل از اعلام اسامی انتخاب شدگان، متقاضی هیچ گونه وجهی واریز نخواهد کرد.

چنان‌چه عدد ۱ را مشاهده کردید یعنی کدپیگیری شما در لیست برنده شدگان ایران خودرو وجود دارد، ولی اگر عدد مقابل نوشته صفر بود شما برنده قرعه کشی نشده اید.

و اسامی برندگان طرح مادران، پس از استعلام تا 72 ساعت بعد از قرعه کشی منتشر خواهند شد.

ورود به سایت ایران خودرو در اردیبهشت 1401

متقاضی محترم، شماره تلفن همراه معرفی شده در زمان ثبت نام حتما باید به نام شما باشد. مشتری محترم گروه صنعتی ایران خودرو شماره تلفن82272727 -021 در ایام طرح های فروش اینترنتی بطور 24 ساعته و شبانه روزی جهت پاسخگوئی به سئوالات و راهنمائی در خدمت شما می باشد . مشتری گرامی با توجه به تغییر روال ثبت اطلاعات مشتریان (ورود کاربر) جهت کلیه امور مرتبط با میزکار خود می بایست از لینک ثبت نام / تنظیم رمز اقدام به تکمیل اطلاعات و تنظیم رمز نمایید. مشتری گرامی، پیرو بخشنامه پلیس راهور ناجا ارائه خدمات مرتبط با بروزرسانی احراز سکونت بدون پرداخت هرگونه وجهی صورت می پذیرد

اسامی مادران برنده قرعه کشی ایران خودرو در فروش فوری امروز یکشنبه 4 اردیبهشت1401

اسامی برندگان طرح مادران، پس از استعلام تا 72 ساعت بعد از قرعه کشی منتشر خواهند شد.مادران متقاضی که در طرح فروش فوری فروردین 1401 ایران خودرو ثبت نام کرده اند جهت مشاهده نتایج قرعه کشی و اسامی مادران برنده قرعه کشی ایران خودرو می توانند با مراجعه به سایت ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir نتایج قرعه کشی ایران خودرو ویژه مادران در اردیبهشت 1401 را مشاهده کنند همچنین در لینک زیر نتایج قرعه کشی فروش فوری برای مادران و اسامی مادران برنده در جدیدترین طرح فروش فوری ایران خودرو در 1401 را می توانید مشاهده کنید.

اسامی مادران برنده طرح فروش فوری ایران خودرو امروز 4 اردیبهشت 1401

شرایط ثبت نام فروش فوری ایران خودرو ویژه مادران (مرحله چهارم)


به اطلاع میرساند در راستای ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در تاریخ 1400/08/19 از سوی مجلس شورای اسلامی، شرکت ایران خودرو برای مادرانی که فرزند دوم و مابعد آنها پس از تاریخ قانون مذکور متولد شده اند، امکان ثبت نام یکدستگاه از محصولات ایران خودرو را به قیمت مصوب فراهم نموده است.

در صورتیکه تعداد متقاضیان مشمول در این بخشنامه، بیش از ظرفیت شرایط فروش باشد، تخصیص خودرو در قالب قرعه کشی صورت می پذیرد و در غیر این صورت، برای تمامی مادران مشمول که شرایط آنها به تایید سازمان های ذیربط برسند، امکان واریز وجه میسر خواهد گردید.

همچنین به اطلاع میرساند قرعه کشی این بخشنامه با شرایط فروش مشابه، همزمان انجام میشود و اطلاعات منتخبین طرح مذکور به سازمان ثبت احوال ارسال میگردد، تا پس از شناسایی مادران حائز شرایط، امکان واریز وجه برای ایشان میسر گردد.

متقاضی محترم می بایست، موضوع زمان تولد فرزند دوم یا مابعد، پس از تاریخ 1400/08/19 را تأیید و پذیرش تبعات ناشی از عدم ثبت اطلاعات صحیح را تعهد نماید .

زمان تحویل ایران خودرو در فروش فوری ویژه مادران

موعد تحویل 4 محصول ایران خودرو در فروش فوری فروردین 1401 سه ماهه می باشد.

سایت ثبت نام خودروهای ایران خودرو برای مادران دارای دو فرزند اردیبهشت 1401

مادران متقاضی می‌توانند در موعد مقرر، با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کنند.

نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز یکشنبه 4 اردیبهشت 1401+اسامی برندگان فروش فوری ایران خودرو با کد ملی و کد پیگیری امروز+ اسامی مادران برنده قرعه کشی ایران خودرو اردیبهشت 1401

جزئیات فروش فور 4 محصول ایران خودرو

فروش فوری 4 محصول ایران خودرو با موعد تحویل 3 ماهه و با روش قرعه کشی از روز سه شنبه مورخ 30/01/1401 شروع و تا پایان پنج شنبه مورخ 01/02/1401 ادامه داشت. مطابق با بخشنامه شماره 4249 دریافت کد کاربری و کلمه عبور قبل از ثبت نام در سایت فروش اینترنتی از الزامات ثبت نام خودرو می باشد.

خودرو های عرضه شده ایران خودرو در فروش فوری

در این طرح، 4 محصول پارس سال سفارشی، پارس با موتور TU5، رانا پلاس و رانا پلاس با موتورTU5P، سقف شیشه ای و گیربکس شش سرعته دستی عرضه می شود.

نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز یکشنبه 4 اردیبهشت 1401+اسامی برندگان فروش فوری ایران خودرو با کد ملی و کد پیگیری امروز+ اسامی مادران برنده قرعه کشی ایران خودرو اردیبهشت 1401

سایت ثبت نام خودرو های ایران خودرو در فروش فوری دراردیبهشت 1401

متقاضیان این طرح در موعد مقرر می‌توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir درخواست خود را ثبت کنند.

نحوه ورود به سایت ثبت نام فروش فوری ایران خودرودر اردیبهشت 1401

متقاضی محترم، شماره تلفن همراه معرفی شده در زمان ثبت نام حتما باید به نام شما باشد. مشتری محترم گروه صنعتی ایران خودرو شماره تلفن82272727 -021 در ایام طرح های فروش اینترنتی بطور 24 ساعته و شبانه روزی جهت پاسخگوئی به سئوالات و راهنمائی در خدمت شما می باشد . مشتری گرامی با توجه به تغییر روال ثبت اطلاعات مشتریان (ورود کاربر) جهت کلیه امور مرتبط با میزکار خود می بایست از لینک ثبت نام / تنظیم رمز اقدام به تکمیل اطلاعات و تنظیم رمز نمایید.

نحوه ثبت نام فروش فوری ایران خودرو اردیبهشت 1401

مرحله اول: متقاضی، با وارد کردن کد کاربری و کلمه عبور خود، به صفحه ثبت نام خود وارد می‌شود و خودرو را انتخاب می‌کند.

مرحله دوم: اسامی برندگان با حضور مراجع نظارتی اعلام می‌شود.

مرحله سوم: فهرست انتخاب شدگان نهایی از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامک اعلام خواهد شد.

مرحله چهارم: فهرست منتخبین قرعه کشی، حداکثر 3 روز پس از پایان ثبتنام از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامک اعالم میگردد و متقاضی میبایست با مراجعه به سایت، از وضعیت ثبت نام خود )انتخاب یا عدم انتخاب خود در قرعهکشی( مطلع گردد. مرحله پنجم : فرد انتخاب شده ظرف مهلت 5 روز، پیش پرداخت علی الحساب خودرو را از طریق سایت فروش اینترنتی محصوالت ایران به آدرس: ir.ikco.esale خودرو واریز می نماید، در صورت عدم واریز کامل پیش پرداخت علی الحساب خودرو، ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی میگردد.

نکته۱: در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی (شرایط عمومی) در هر مرحله تا قبل از تحویل خودرو، ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی می‌شود و وجه مشتری به حساب ایشان مسترد می‌شود و هیچ گونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه شرکت نخواهد بود.

قیمت خودرو های ایران خودرو امروز 4 اردیبهشت 1401

قیمت خودروهای سایپا

خودرو

قیمت نمایندگی (تومان)

قیمت بازار (تومان)

پراید 111 0 200,000,000
پراید 131 0 179,000,000
پراید 132 0 170,000,000
پراید 151 150,564,000 175,000,000
تیبا 119,153,000 198,000,000
تیبا 2 126,164,000 199,000,000
تیبا 2 پلاس 0 211,000,000
ساینا دنده ای EX 123,932,000 208,000,000
کوییک دنده ای 168,061,000 240,000,000
کوییک دنده‌ ای R 177,234,000 225,000,000
وانت زامیاد 257,688,000 290,000,000
وانت زامیاد گازسوز 285,322,000 328,000,000
وانت زامیاد دیزل 0 420,000,000
آریو 0 440,000,000
چانگان CS35 0 635,000,000
کیا سراتو 2000 0 1,055,000,000
سیتروئن C3 0 1,075,000,000
سایپا 151 پلاس 175,610,000 189,000,000
تیبا صندوق دار دوگانه سوز sx 0 0
تیبا صندوق دار پلاس 0 188,000,000
ساینا پلاس دنده ای 0 228,000,000
ساینا s دنده ای 169,817,000 212,000,000
کوییک اتوماتیک پلاس 277,086,000 295,000,000
شاهین G 344,580,000 358,000,000
وانت پادرا پلاس 300,891,000 315,000,000
کوییک دنده‌ ای S 183,876,000 219,000,000

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل