ترامپ: آمریکا دارد به دَرَک واصل می شود/ بایدن از خرگوش عید پاک دستور می‌گیرد


ترامپ: آمریکا دارد به  دَرَک واصل می شود/  بایدن از خرگوش عید پاک دستور می‌گیرد

دونالد ترامپ رییس جمهوری سابق آمریکا در سخنانی در جمع هواداران حزب جمهوریخواه در شهر دلاویر ایالت اوهایو به سیاست های دولت بایدن حمله کرد و او را گیج و مَنگ خواند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از عصرایران، ترامپ که برای حمایت از یکی از نامزدهای جمهوریخواه انتخابات مجلس سنا روز شنبه به اوهایو سفر کرده بود، در اجتماع هوادارانش گفت:"متاسفانه ما در حال حاضر رییس جمهوری داریم که مطلقا نمی‌داند چه اتفاقی در حال رخ دادن است. او با هوا دست می‌دهد، تقریبا گیج و مَنگ در اطراف راه می‌رود و از خرگوش عید پاک دستور می‌گیرد."

او آمریکا را در آستانه نابودی توصیف کرد و گفت:" اکنون کشور ما در حال نابودی است و دارد به دَرَک واصل می شود. چنین چیزی پیشتر سابقه نداشته است."

طی هفته های اخیر بایدن بارها در اجتماعات عمومی و پس از پایان سخنرانی ها و هنگام ترک محل، با هوا دست داده است و این مساله سوژه رسانه ها و سبب گمانه زنی هایی درباره سلامت روانی رییس جمهوری 79 ساله آمریکا شده است.

ترامپ در دوران رقابت انتخاباتی با بایدن، او را "جو خوابالود" می خواند.

ترامپ همچنین بار دیگر به نتایج انتخابات ریاست جمهوری 2020 حمله کرد و مدعی تقلب در انتخابات شد.

ترامپ: آمریکا دارد به  دَرَک واصل می شود/  بایدن از خرگوش عید پاک دستور می‌گیرد

او گفت: هر بار که واقعیات مربوط به انتخابات ریاست جمهوری اخیر را می گوید دوربین ها سریعا خاموش می شوند و سپس ادعا کرد اینجا هم همین الان 2 دوربین خاموش شدند... این آغاز کمونیسم است."

ترامپ مدعی شد رسانه های جریان اصلی آمریکا او را سانسور می کنند در حالی که همین رسانه ها هر گونه کار زشت بایدن را توجیه می کنند، او گفت: "مطبوعات جعلی" در تمام مدت داستان های جعلی را گزارش می کنند تا از رییس جمهوری فعلی دموکرات محافظت کنند.

در حالی که بنا به مدعای ترامپ در دوران ریاست جمهوری او، همین رسانه ها علیه او فعالیت می کردند و حتی در پوشش اخبار مربوط به او رعایت بی طرفی نمی کردند و مثلا جمعیت های انبوه سخنرانی هایش را سانسور می کردند و منعکس نمی کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی