بازیگر نقش گلنسا خواهر جیران


بازیگر نقش گلنسا خواهر جیران

ستایش دهقان بازیگر نقش گلنسا خواهر جیران می باشد.

سریال جیران به تازگی در حال پخش از شبکه نمایش خانگی می باشد. ستایش دهقان بازیگر نقش گلنسا خواهر جیران می باشد. ستایش دهقان در سریال جیران که این روزها بسیار مورد توجه قرار گرفته است، نقش آفرینی می کند. ستایش دهقان بازیگری است نوجوان که هرچند تجربه بازیگری دارد اما اولین بار در سریال جیران بسیار مورد توجه قرار گرفت. او یکی از کشفیات حسن فتحی کارگردان سریال جیران است.

بیوگرافی ستایش دهقان بازیگر نقش گلنسا

اطلاعات زیادی از تولد و زندگی خصوصی ستایش دهقان در دسترس نمی باشد. این بازیگر در ابتدا با نام ستایش مرادی فعالیت می کرده اما اکنون تغییر نام داده و با نام ستایش دهقان در سریال خانگی جیران و در نقش خواهر جیران حضور دارد.

ستایش دهقان در سریال جیران

سریال «جیران» به کارگردانی حسن فتحی و نویسندگی احسان جوانمرد و حسن فتحی و تهیه‌ کنندگی اسماعیل عفیفه در نمایش خانگی می باشد که روایتگر داستان عاشقی ناصرالدین شاه و سوگلی محبوبش جیران است.

پریناز ایزدیار ایفاگر شخصیت جیران است که همسری ناصرالدین شاه می باشد. در سریال نام اصلی جیران خدیجه خانم تجریشی دختر باغبانی به نام محمدعلی از اهالی تجریش و قریه کوهسار بود که خواهری به نام گلنسا دارد. گلنسا در سریال جیران را ستایش دهقان بازی کرده است.

گلنسا همیشه در کنار جیران است، او رازدار عشق و عاشقی خواهر بوده و برای راضی کردن خواهرش به وصال شاه به دربار راه می یابد. گلنسا برای راضی کردن خواهر نامه ی پدرش را برای او می برد اما در راه سلمان (مهدی پاکدل) نامه را از او می گیرد و او مجبور می شود راز خواهرش را در مقابل سلمان بیک فاش کند. جیران هم برای نجات جان سیاوش راضی به ازدواج با شاه می شود.

بازیگر نقش گلنسا خواهر جیران

ستایش دهقان در نقش خواهر جیران/ عکس از نازلی هروی

ستایش دهقان در سریال سرزمین کهن

سرزمین مادری با نام پیشین سرزمین کهن یک مجموعه تلویزیونی ایرانی به کارگردانی کمال تبریزی است. این مجموعه در بستر زندگی یک پسربچه به نام رهی به بررسی تاریخ سیاسی-اجتماعی ایران از سال 1320 تا پیروزی انقلاب 1357 ایران می‌پردازد.

این سریال پس از پخش موجی از اعتراضات در مناطق لر نشین و شخصیت‌های تأثیرگذار این قوم را در پی داشت. ستایش (دهقان) مرادی در سریال سرزمین مادری ایفای نقش نموده و در این سریال با بازیگرانی مانند سید شهاب حسینی، محمدرضا فروتن، نیکی کریمی و شبنم قلی‌خانی و... همکاری داشته است.

بازیگر نقش گلنسا خواهر جیران

ستایش دهقان در فیلم اروند

اروند فیلمی به کارگردانی، نویسندگی پوریا آذربایجانی و تهیه‌کنندگی مهدی داوری است. این فیلم داستان زندگی مردی به نام یونس را روایت می کند که جانباز اعصاب و روان دفاع مقدس است و هنوز هم پس از بیست و هفت سال خاطره هم‌رزمانش را در جنگ در ذهن دارد و...

ستایش مرادی در این فیلم با هنرمندانی مانند سعید آقاخانی، طناز طباطبایی، پانته‌آ پناهی‌ها و مهرداد صدیقیان همکاری داشته است.

بازیگر نقش گلنسا خواهر جیران

فیلم شناسی ستایش دهقان

نمایش خانگی جیران :حسن فتحی، 1398 فیلم سینمایی اروند :پوریا آذربایجانی، 1394 سریال سرزمین کهن :کمال تبریزی، 1392 فیلم چند دقیقه با آنا تئاتر جنایت و مکافات

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خودروساز معروف موبایل می‌سازد!/ عکس