عکس و مشخصات دو خودرو برقی کوچک چری لو رفت


عکس و مشخصات دو خودرو برقی کوچک چری لو رفت

گجت نیوز (https://gadgetnews.net) دو خودرو برقی کوچک چری به نام های Chery QQ Wujie Pro و Little Ant Pro در آستانه رونمایی هستند. مشخصات و تصاویر آنها را در ادامه ببینید. طی سال‌های اخیر شرکت‌های خودروسازی زیادی در تلاش بوده‌اند تا بتوانند خودروهای خود را با سوخت‌های جایگزین بنزین روانه بازار کنند. برخی از این شرکت‌ها به صورت... نوشته عکس و...

دو خودرو برقی کوچک چری به نام های Chery QQ Wujie Pro و Little Ant Pro در آستانه رونمایی هستند. مشخصات و تصاویر آنها را در ادامه ببینید.

طی سال‌های اخیر شرکت‌های خودروسازی زیادی در تلاش بوده‌اند تا بتوانند خودروهای خود را با سوخت‌های جایگزین بنزین روانه بازار کنند. برخی از این شرکت‌ها به صورت سرمایه گذاری مشترک با دیگر کمپانی‌ها و برخی به صورت برندی مستقل به این بازار ورود کرده‌اند.

شرکت‌های چینی نیز از این قافله عقب نمانده‌اند و استارت کار را با خودروهای برقی نظیر Chery QQ Wujie Pro و Little Ant Pro زده‌اند. از طرف دیگر چینی‌ها برندی مستقل به نام iCar Ecology تأسیس کرده‌اند و در این زمینه سخت مشغول به کار هستند. دو مدل خودرویی که نام بردیم، با طراحی‌های مختلفی که دارند مورد پسند گروه‌های مختلفی نیز واقع می‌شوند.

دو خودرو برقی کوچک چری در آستانه معرفی

عکس و مشخصات دو خودرو برقی کوچک چری لو رفتعکس و مشخصات دو خودرو برقی کوچک چری لو رفت

این دو خودرو تنها دو درب دارند و سبک طراحی آنها به صورت کراس اوور سدان و با فاصله نسبتاً بالا از سطح زمین است. خطوط طراحی این خودروها اسپرت به نظر می‌رسند. نمای جانبی خودروها را بیشتر درب‌ها پوشش داده و ستون C خودرو نیز به شکل X طراحی شده است.

اطراف این دو خودرو، رینگ‌ها، بال‌های عقب و لوگوی جلو و عقب با یکدیگر متفاوت است. در مجموع باید بگوییم که Little Ant Pro اقتصادی و مقرون به صرفه است حال آنکه Chery QQ Wujie Pro جلوه دیداری شیک تر و جذاب تری دارد. پیش تر تصاویری جاسوسی از Little Ant Pro لو رفته بود که نشان می‌داد این خودرو از دو درب برخوردار است اما درون کابین آن همچنان شاهد تعبیه چهار صندلی هستیم. صندلی‌هایی که در ردیف جلو تعبیه شده‌اند اسپرت ولی صندلی‌های ردیف عقب قابلیت تا شدن 50/50 دارند.

عکس و مشخصات دو خودرو برقی کوچک چری لو رفتعکس و مشخصات دو خودرو برقی کوچک چری لو رفت

البته همزمان تصاویری جاسوسی از Chery QQ Wujie Pro نیز لو رفته که نشان می‌دهد این خودرو مجهز به یک صفحه کنترل مرکزی با کیفیت نمایش عالی است. از طرفی دکمه‌های فیزیکی این نمایشگر برای اینکه راننده اذیت نشود در زیر آن قرار گرفته‌اند. در میانه مجموعه از کلیدها و دکمه‌ها، دو دکمه‌ی استارت و استاپ موتور به چشم می‌خورد و بالای اینها علائم مربوط به دنده دیده می‌شود.

عکس و مشخصات دو خودرو برقی کوچک چری لو رفتعکس و مشخصات دو خودرو برقی کوچک چری لو رفت

درون خودروی Chery QQ Wujie Pro تراشه نسل سوم کوالکام 6155 قرار داده شده که می‌تواند به حداکثر فرکانس تک هسته‌ای 1.9 گیگاهرتز برسد. از دیگر قابلیت‌های این خودرو تجهیز آن به تصویر پانورامای 540 درجه است و این قابلیت به راننده امکان می‌دهد که متناسب با شرایط جاده زیر شاسی را به سیستم تصویر درون کابین ارسال کند تا راننده بتواند با درک بهتری از جاده به مسیر ادامه دهد.

به لحاظ قوای محرکه نیز Wujie Pro مجهز به یک موتور برقی 70 کیلوواتی است و خودروی مقابل آن، Little Ant Pro نیز احتمال زیاد از موتور ارتقایافته 55 کیلوواتی بهره ببرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط