دومین مرحله کمک‌های مومنانه ویژه ماه رمضان در گناوه توزیع شد


دومین مرحله کمک‌های مومنانه ویژه ماه رمضان در گناوه توزیع شد

گناوه - ایرنا - همزمان با لیالی قدر و سوگواری سالروز شهادت حضرت علی (ع)، دومین مرحله از کمک‌های مومنانه ویژه ماه مبارک رمضان در بندرگناوه روز یکشنبه در آیینی در مصلای جمعه این شهر بین نیازمندان آغاز شد.

امام جمعه گناوه در حاشیه این آیین به خبرنگار ایرنا گفت: یکی از ویژگی‌های ماه پرفضیلت رمضان، دست گیری و گره گشایی از نیازمندان است که با تاسی از سیره امیرالمومنین (ع) ) در رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه تجلی پیدا کرده است.

حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی افزود: در راستای لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب، دومین مرحله رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه، اهدایی مرکز نیکوکاری مصلای جمعه در قالب ۵۰۰ بسته معیشتی شامل برنج، روغن، مرغ و رب گوجه فرنگی بین نیازمندان آغاز شده است.

وی اظهارکرد: ارزش هر بسته معیشتی ۶۵۰ هزار تومان است و در این مرحله که در قبل بین نیازمندان و مستمندان در شهر توزیع می شد، برای روستاهای بخش مرکزی درنظر گرفته شده است.

امام جمعه گناوه یادآورشد: مرحله بعدی کمک‌های مومنانه به میزان ۷۰۰ بسته معیشتی در ایام باقیمانده ماه مبارک رمضان بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

فرماندار گناوه گفت: در ماه مبارک رمضان امسال با مساعدت امام جمعه و همراهی خیران و ارگان های دولتی و غیردولتی توزیع بیش ازپنج هزار بسته معیشتی به نیازمندان پیش بینی شده که توزیع آنها در دستور کار قرار گرفته است.

محمدتقی صفری با تقدیر از خیران این شهرستان افزود: رمضان ماه نزول قرآن، کمک به نیازمندان اجر و ثواب بالایی دارد که در این زمینه شهرستان توانسته گام‌های موثری با اجرای رزمایش مواسات بردارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی ال جی از اولین پنل‌های OLED گیمینگ جهان با نرخ تازه سازی و وضوح متغییر