شورای اسلامی اراک به هر یک از بازیکنان تیم فوتبال آلومینیوم سه میلیارد ریال پاداش می‌دهد


شورای اسلامی اراک به هر یک از بازیکنان تیم فوتبال آلومینیوم سه میلیارد ریال پاداش می‌دهد

اراک - ایرنا - رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک گفت: پرداخت سه میلیارد ریال پاداش به هر یک از بازیکنان تیم فوتبال آلومینیوم اراک به دلیل حضور در مرحله فینال جام حذفی فوتبال کشور، در این شورا تصویب شد.

سید «وحید میرنظامی» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: رویکرد شورای ششم اسلامی کلانشهر اراک، توجه به ویژه ورزش و فرهنگ است که این مهم با جدیت پیگیری می‌شود.

وی تاکید کرد: راهیابی تیم فوتبال آلومینیوم اراک به مرحله فینال جام حذفی، یک رویداد بزرگ و استثنایی پس از انقلاب در استان مرکزی و شهر اراک است که انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی ذیربط نیز در راستای حمایت از این تیم ورزشی تعامل و همکاری لازم را با مجموعه مدیریت شهری اراک داشته باشند.

رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک اظهار داشت: همچنین به منظور افزایش روحیه و انگیزه بازیکنان تیم فوتبال آلومینیوم در روز یکشنبه اعضای شورای شهر و شهردار اراک به همراه مسئولان ارشد استانی در تمرین تیم حضور می یابند.

تیم فوتبال آلومینیوم اراک هفته گذشته در مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال کشورمان میزبان خلیج فارس ماهشهر بود که با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست داد و به فینال جام حذفی فوتبال راه یافت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تلاش نیروهای امنیتی برای اطفا حریق ناشی از حمله هوایی آمریکا به پایگاه حشد الشعبی