نقی‌زاده: بازی با تراکتور 6 امتیازی است/ نمی‌توانم از خودم تعریف کنم


نقی‌زاده: بازی با تراکتور 6 امتیازی است/ نمی‌توانم از خودم تعریف کنم

هافبک تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان بازی این تیم مقابل تراکتور تبریز را شش امتیازی توصیف کرد.

میثم نقی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: ما دو بازی دوستانه با پرسپولیس و پیکان انجام دادیم که بازی‌های خوبی بودند و این دو مسابقه قطعاً به تیم ما در ادامه لیگ کمک خواهد کرد. حالا هم در مسجدسلیمان تمرینات را دنبال می‌کنیم تا آماده شروع لیگ شویم.

وی در مورد قرار گرفتن تیمش در منطقه سقوط خاطر نشان کرد: شرایط ما در جدول خوب نیست و این را خودمان می‌دانیم، ولی سخت تلاش می‌کنیم تا تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم، چون مردم مسجدسلیمان دلخوش به حضور تیم‌شان در لیگ برتر هستند. ما بازی‌های سختی داریم، ولی هرگز ناامید نیستیم. در شروع لیگ هم یک بازی مهم با تراکتور داریم و اگر آنها را شکست بدهیم با این تیم هم‌امتیاز خواهیم شد. در واقع این یک بازی شش امتیازی برای تیم ما محسوب می‌شود و محکوم به برد هستیم.

هافبک تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این پرسش که «آیا از عملکردش در این فصل راضی است؟»، تصریح کرد: من نمی‌توانم از خودم تعریف کنم یا بگویم قوی یا ضعیف کار کردم، چون در این مورد باید کادر فنی نظر بدهد. من در مجموع بد کار نکردم و البته باید شرایط تیمی را هم در نظر بگیریم. تلاش همه بازیکنان به این خلاصه می‌شود که نفت در لیگ بماند و امیدوارم در پایان لیگ همه ما روسفید شویم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...