در عرض 5 دقیقه استقلالی شدم!


در عرض 5 دقیقه استقلالی شدم!

میلاد میداوودی در استقلال بازیکن محبوبی بود اما دوران اوجش اصلا طولانی نشد و فقط یک فصل در این تیم درخشید.

در عرض 5 دقیقه استقلالی شدم!

به گزارش راهبرد معاصر؛ میلاد میداوودی چند روز قبل به تمرینات استقلال رفت و با فرهاد مجیدی دیدار و گفت‌وگو کرد. او که زمانی در استقلال خیلی محبوب شده بود در این موررد گفت: رفتم تا مجیدی و سایر دوستانم را ببینم که کلی هم خوش گذشت و خاطرات را مرور کردیم. من زمانی زوج فرهاد در خط حمله استقلال بودم و خوشحالم که دوباره او را دیدم. به نظرم کارش در استقلال خیلی سخت است چون کوهی از توقعات روی دوشش سنگینی می‌کند و استقلال تیمی است که مردم با نتایجش زندگی می‌کنند و می‌میرند.

میلاد در ادامه گفت: من به کلاس های مربیگری رفته ام و طبعا دوست دارم روزی سرمربی استقلال شوم اما شاید این اتفاق سالها بعد رخ بدهد و سرمربی شوم اما الان خودم را هوادار این تیم محبوب می‌دانم و دوست دارم امسال جام قهرمانی را بالای سر ببریم. از حذف استقلال در جام حذفی ناراحت شدم اما این یک اتفاق بود و استقلال مسلما برای قهرمانی در لیگ برتر شانس بالایی دارد.

میداوودی افزود: یک روز آقای فتح‌الله‌زاده به من پیشنهاد داد که در عرض ۵ دقیقه پذیرفتم و استقلالی شدم اما الان شرایط خیلی فرق کرده و فوتبالیست‌ها اقتصادی فکر می‌کنند. استقلال همه چیز من بود اما عده‌ای باعث شدند جدا شوم. در واقع من عاشق استقلال بودم و از بچگی این تیم را دوست داشتم اما یکسری افراد باعث جدایی من از تیم محبوبم شدند./خبرانلاین

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره زمین تا آسمون فریبا نادری ! / این اون نیست ! + 2 عکس که نمی شناسیدش !