نیروی دریایی سپاه 200هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شناور خارجی در خلیج‌فارس کشف کرد


نیروی دریایی سپاه 200هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شناور خارجی در خلیج‌فارس کشف کرد

بوشهر- ایرنا- مسئول روابط عمومی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: نیروهای این فرماندهی با توقیف یک فروند شناور خارجی در خلیج فارس 200 هزار لیتر سوخت قاچاق کشف کردند.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه سرهنگ غلامحسین حسینی روز یکشنبه اعلام کرد: در این عملیات هشت خدمه این شناور متخلف نیز دستگیر برای تکمیل روند تحقیقات وسیر مراحل قانونی به مقامات قضایی تحویل شدند.

مسئول روابط عمومی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران افزود: این شناور با اشراف و رصد اطلاعاتی و عملیاتی موثر از سوی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در شمال خلیج‌فارس توقیف و به سمت بوشهر هدایت شد.

حسینی بیان کرد: همچنین پنج فروند لنج که قصد سوخت رساندن به شناور یاد شده را داشتند مورد بازرسی قرار گرفته و مدارک آنها برای بررسی بیشتر و تکمیل تحقیقات ضبط شد.

وی مبارزه با قاچاق سوخت را از اولویت‌های نیروی دریایی سپاه دانست و ادامه داد: این مهم در راستای حمایت از تولید ملی و پویایی اقتصاد کشور صورت می‌گیرد و نیروهای عملیات سپاه پاسداران با تمام توان در همه سواحل خلیج‌فارس با قاچاق سازمان یافته از جمله سوخت برخورد جدی و قاطع می‌کنند.

مسئول روابط عمومی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه افزود: سواحل خلیج‌فارس و نقاط پیرامونی آن به هیچ وجه جای امنی برای فعالیت‌های سودجویان و قاچاقچیان نخواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید