خالدی: میتوانیم بین شش تیم برتر ایران باشیم


خالدی: میتوانیم بین شش تیم برتر ایران باشیم

واقعا فقط هواداران هستند که باعث می‌شوند یک بازیکن پیشنهاد صنعت نفت را بپذیرد.

به گزارش ورزش سه، امید خالدی مدافع تیم صنعت نفت در مورد اردوی تدارکاتی و بازی های دوستانه این تیم به خبرنگار ما گفت: یک بازی دوستانه خیلی خوب مقابل ذوب آهن داشتیم؛ ذوب آهن جزو تیم های بسیار خوب لیگ برتر و شایسته حضور در بالای جدول است. این بازی محک خیلی خوبی بود و شرایط خوبی را تجربه کردیم. هر دو تیم هم نمایش خوبی داشتند.

وی افزود: زیر نظر آقای منصوریان و دستیارانش اردوی مناسبی را پشت سر گذاشتیم. این وقفه ها معمولا به سود تیم ها نیست و به خصوص ما که نه بازی لیگ قهرمانان داشتیم و نه جام حذفی، شاید از این موضوع بیشتر متضرر شدیم اما به هر حال تلاش کردیم که با تمرینات پرفشار و بازی های دوستانه به آن فرم ایده‌آل برسیم.

او در مورد شرایط خودش توضیح داد: زیر نظر آقای منصوریان فکر می‌کنم که به فرم خوبی رسیده‌ام؛ البتهبااید تلاش بیشتری هم انجام بدهم تا در این تعطیلی آمادگی ام را بالاتر هم ببرم. ما شش بازی بسیار سخت پیش رو داریم و امیدوارم که بتوانم انتظارات کادرفنی و هواداران را پاسخ دهم.

خالدی در مورد وضعیت صنعت نفت آبادان هم اظهار داشت: تیم ما این فصل به نظرم عملکرد بدی نداشته. با توجه به میزان هزینه و توجهی که از سوی مسئولان بوده ما خیلی هم خوب نتیجه گرفتیم و حتی این را می‌توانید از هواداران تیم هم بپرسید. با این حال به نظر من با توجه به اختلاف کمی که در بین تیم های بالای جدول وجود دارد، اگر در این چند هفته نتایج گذشته را تکرار کنیم، می‌توانیم جزو شش تیم برتر ایران باشیم.

مدافع کناری صنعت نفت درباره فضای فوتبال در آبادان و حمایت هواداران هم گفت: واقعا فقط هواداران هستند که باعث می‌شوند یک بازیکن پیشنهاد صنعت نفت را بپذیرد. آنها بسیار پرشور هستند و با شوق زیادی اتفاقات، اخبار و بازی های تیم را دنبال می‌کنند. هواداران صنعت نفت به ما انگیزه خیلی زیادی می‌دهند و به نظرم شایسته است که از تیم حمایت بیشتری از سوی مسئولین انجام شود تا هواداران هم خوشحال شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طَرح ِ اَندام ِ درد