ماجرای خون ریخته شده در کنار کعبه + فیلم


ماجرای خون ریخته شده در کنار کعبه + فیلم

انتشار ویدئویی از خون ریخته در کنار کعبه در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده و منجر به بحث و گفتگوی زیاد در این باره شده است. به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فرارو، این ویدئو با ادعای پدیده‌ای معجزه‌آسا که در مناسبت‌های خاصی در تاریخ اسلام رخ می‌دهد منتشر شده است. در این ویدئو لکه‌های زیادی از خون روی زمین در جوار حجر الاسود دیده می‌شود و تعدادی از...

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فرارو، این ویدئو با ادعای پدیده‌ای معجزه‌آسا که در مناسبت‌های خاصی در تاریخ اسلام رخ می‌دهد منتشر شده است.

در این ویدئو لکه‌های زیادی از خون روی زمین در جوار حجر الاسود دیده می‌شود و تعدادی از زائران و نیرو‌های امنیتی اطراف آن جمع شده اند.

با این حال، خبرگزاری فرانسه اعلام کرد که این ویدئو در واقع خون فردی است که در جریان ازدحام جمعیت در مراسم حج سال ۲۰۱۷ مجروح شده است.

در این کلیپ صدای مردی شنیده می‌شود که به زبان اردو صحبت می‌کند. بر اساس ترجمه‌ای که روزنامه نگاران دفتر اسلام آباد در خبرگزاری فرانسه ارائه کرده اند، این مرد به خون معجزه آسا اشاره نکرده است، بلکه در مورد حادثه‌ای صحبت می‌کند که در میان ازدحام جمعیت در تلاش برای رسیدن به حجر الاسود رخ داده است.

مرد می‌گوید: همانطور که می‌بینید در این لحظات هنگام بوسیدن حجر الاسود برخورد شدیدی رخ داد... هیچکس نباید در زمان شلوغی حجر الاسود را ببوسد. سعی نکنید حجر الاسود را ببوسید... زمان سختی است.

غالباً زائران برای رسیدن به حجر الاسود ازدحام زیاد و هجوم می‌آید.

حجم ویدیو: 20.89M | مدت زمان ویدیو: 00:01:17
منبع: فرارو

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا