تولید سالانه 15 هزار قلم قرآنی در کشور


تولید سالانه 15 هزار قلم قرآنی در کشور

پرستو با بیان اینکه شرکت معراج تولیدکننده کامل ترین قلم های قرآنی در کل کشور است.گفت: سالانه حدود 10 الی 15 هزار از این نوع قلم ها تولید می شود که قیمتش بین 800 هزار تومان تا یک میلیون و 100 هزار تومان می باشد.

«محسن پرستو» در گفت و گو با خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در خصوص قلم های قرآنی گفت: شرکت معراج تولیدکننده کامل ترین قلم های قرآنی در کل کشور است.

مسئول غرفه شرکت معراج تصریح کرد: قلم های قرآنی ما، قرآن را به چند صورت به صورت صفحه به صفحه، سوره به سوره و آیه به آیه می خوانند.

وی افزود: جدیدترین قابلیتی را که به قلم های قرآنی اضافه کردیم، این است که صفحه را هم به صورت کلمه به کلمه می خواند، یعنی وقتی شما با قلم به قسمت شماره هر صفحه اشاره می کنید، آن صفحه را برای شما به صورت کلمه به کلمه می خواند.

پرستو با بیان اینکه این قلم های قرآنی نقش مهمی در توسعه و تقویت فرهنگ قرآنی در جامعه داشته است، افزود: این قلم ها هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان قابلیت یادگیری بسیار خوبی را ایجاد می کند.

وی افزود: قلم ها می توانند مفاتیح، صحیفه سجادیه، نهج البلاغه، ادعیه و حج را با صدای مداحان و صداهای مختلف برای شما پخش کنند.

مسئول شرکت معراج بیان کرد: این قلم ها با کتاب های متنوع، کتاب های خط معمولی، خط درشت، خط عثمان طه به همراه منتخب مفاتیح ها یا کلیات مفاتیح هم مورد استفاده قرار می گیرند.

وی با بیان اینکه این محصول حدود 13 سال است که در ایران تولید شده است، افزود: نرم افزارش را در ایران تولید می کنیم ولی سخت افزارش وارداتی است.

وی گفت: در واقع استفاده از این قلم ها وسیله و روشی برای آموزش در آموزشگاه های قرآنی مخصوصا برای شروع یادگیری بسیار تاثیرگذار بوده است و نقش مهمی در ترویج فرهنگ قرآنی داشته است.

وی گفت: میانگین، سالانه حدود 10 الی 15 هزار از این نوع قلم ها تولید می شود که قیمتش بین 800 هزار تومان تا یک میلیون و 100 هزار تومان می باشد.

پایان پیام/35

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تماشاخانه سیار کانون میهمان کودکان اراک و ساوه