ارائه خدمات فرهنگی به بیش از 63 هزار زائر غیرایرانی در مسجد مقدس جمکران


ارائه خدمات فرهنگی به بیش از 63 هزار زائر غیرایرانی در مسجد مقدس جمکران

واحد تکریم زائران غیرایرانی مسجد مقدس جمکران در سال 1400 پذیرای بیش از 63 هزار زائر غیرایرانی از کشورهای مختلف بوده و خدمات فرهنگی متعددی را به آنان ارائه کرده است.

خبرگزاری شبستان، گروه غدیر و مهدویت، واحد تکریم زائران غیرایرانی مسجد مقدس جمکران در سال 1400 پذیرای بیش از 63 هزار زائر غیرایرانی از کشورهای مختلف بوده و خدمات فرهنگی متعددی را به آنان ارائه کرده است.


این زائران از کشورهایی همچون عراق، هند، پاکستان، بحرین، عربستان، لبنان، کویت، نیجریه، روسیه، عمان، سوریه، افغانستان، ترکیه، فرانسه، آلمان، انگلستان، استرالیا، هلند، کانادا، آمریکا، آذربایجان، گرجستان، تایلند، تانزانیا، هلند، چین، سوئیس، سوئد، ایتالیا، فلسطین و کشورهای آفریقایی به مسجد مقدس جمکران مشرف و از خدمات فرهنگی این مکان مقدس بهره مند شدند.


گفتنی است با کاهش محدویت های کرونایی در ماه های اخیر میزان حضور زائران غیرایرانی در مسجد مقدس جمکران افزایش یافته است و خادمان این مکان مقدس در بخش تکریم زائر برنامه های مختلفی همچون مراسمات مذهبی، جلسات پرسش و پاسخ به شبهات، سخنرانی با موضوعات مرتبط با شناخت امام زمان(عج) و فرهنگ مهدویت، جلسات شعرخوانی و... را برای این زائران به زبان های مختلف برگزار می کنند.

اهدای هدایای تبرکی، پذیرایی و استقبال از این زائران از دیگر برنامه های واحد تکریم زائرین غیرایرانی مسجد مقدس جمکران است.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟