50 مدل مانتو ژاکارد شیک و بسیار زیبا با ایده هایی برای ست کردن


یکی از انواع لباس های کاربردی و مهم زنانه که در مدل ها و طرح های مختلفی در بازار موجود می باشد انواع مانتو بوده که در جنس های متنوعی طراحی و دوخته شده اند. یکی از این جنس های ترند شده که زیبایی منحصر به فردی داشته و برای دوخت مانتو گزینه مناسبی می باشد پارچه ژاکارد بوده که در همین زمینه تصمیم داریم در این مطلب مجموعه ای زیبا از انواع مختلف مدل...

یکی از انواع لباس های کاربردی و مهم زنانه که در مدل ها و طرح های مختلفی در بازار موجود می باشد انواع مانتو بوده که در جنس های متنوعی طراحی و دوخته شده اند. یکی از این جنس های ترند شده که زیبایی منحصر به فردی داشته و برای دوخت مانتو گزینه مناسبی می باشد پارچه ژاکارد بوده که در همین زمینه تصمیم داریم در این مطلب مجموعه ای زیبا از انواع مختلف مدل مانتو ژاکارد را در استایل های مختلف به منظور ملاحظه شما عزیزان به نمایش بگذاریم.

انواع مدل مانتو ژاکارد شیک و خاص

به طور کلی می توان گفت پارچه های مختلفی برای دوخت انواع لباس های زنانه به ویژه مانتو بکار گرفته می شود که هر کدام زیبایی و جذابیت مخصوص به خود را دارند. از این میان می توان به مدل مانتو ژاکارد اشاره کرد که سبکی از انواع مانتو بوده که به دلیل جنس پارچه استفاده شده در آن تنخور بسیار زیبا و جذابی داشته و استایلی شیک را برای فرد فراهم می کند. مانتوهای ژاکارد را می توان به عنوان مانتو شلوار ست و یا مدل مانتو تک با شلوار های متفاوت ست نمود و استایل زیبایی داشت.

50 مدل مانتو ژاکارد شیک و بسیار زیبا با ایده هایی برای ست کردن

این نوع مانتو برای پوشیدن در فصل بهار و تابستان گزینه ایده آل و مناسبی می باشد. مانتو ژاکارد بخاطر دارا بودن طرح های برجسته روی آن اغلب به عنوان مانتو مجلسی مورد استفاده قرار گرفته می شود. در زمان خریداری این نوع مانتو بایستی توجه داشته باشید که این سبک مانتو را برای حضور در چه نوع مکانی انتخاب کرده و لازم دارید. به طور مثال در صورتی که برای دورهمی دوستانه قصد پوشش آن را دارید می توانید از رنگ های شاد آن استفاده نمایید و اگر برای کارهای معمولی و روزانه خود آن را خریداری می کنید بهتر است که سبک ساده ای از آن را انتخاب کرده و بپوشید. مانتو هایی با پارچه ژاکارد می توانند به صورت مانتو گشاد و یا مانتو راسته دوخته شوند که هر یک زیبایی خاص خود را دارند و از محبوب ترین مدل های مانتو ۱۴۰۱ محسوب می شوند.

بهتر است بدانید که پارچه های ژاکارد از میزان مقاومت بالایی برخوردار بوده و حالت خشک و آهار داری دارند که به همین دلیل در مدت زمان طولانی بدون چروک باقی خواهند ماند. هیچ گونه طرحی بر روی آن ها حک نشده و همچنین تزیینات مختلف و گلدوزی بر روی آن ها اجرا نشده ولی در زمان بافت پارچه طرح های خاصی به صورت ریز و درشت بر روی این مانتو ها ایچاد می گردد. رنگ این سبک مانتو ها نیز با گذر زمان بدون تغییر می ماند.

50 مدل مانتو ژاکارد شیک و بسیار زیبا با ایده هایی برای ست کردن

همچنین باید در زمان خرید مانتو یک سری نکات اصولی را در نظر گرفته و سپس خرید خود را انجام دهید. به عنوان مثال متناسب با فرم اندام، قد و ویژگی ظاهری خود مدل خاصی از آن را بخرید تا با انتخابی درست استایلی شیک و ایده آل برای خود فراهم نمایید. همینطور در زمان خرید مانتو طرح پارچه را مورد توجه قرار دهید چرا که در صورت داشتن اندام لاغر بهتر است طرحی را انتخاب نمایید که گل های درشت تری دارد و اگر هم اندام چاقی دارید از مانتوهای با گل ریز استفاده نمایید.

50 مدل مانتو ژاکارد شیک و بسیار زیبا با ایده هایی برای ست کردن

تصاویری زیبا از انواع سبک های مختلف و جدید این نوع مانتو

در ادامه نمونه های شیک و جذابی از انواع مانتو ژاکارد را در استایل های خاص و متنوع برای مشاهده شما عزیزان به نمایش گذاشته ایم تا از آن ها دیدن نمایید.

50 مدل مانتو ژاکارد شیک و بسیار زیبا با ایده هایی برای ست کردنمانتو مشکی مجلسی

50 مدل مانتو ژاکارد شیک و بسیار زیبا با ایده هایی برای ست کردنمانتو لیمویی خاکستری مجلسی

50 مدل مانتو ژاکارد شیک و بسیار زیبا با ایده هایی برای ست کردنمدل مانتو جدید و شیک

50 مدل مانتو ژاکارد شیک و بسیار زیبا با ایده هایی برای ست کردنمانتو مجلسی با پارچه ژاکارد

50 مدل مانتو ژاکارد شیک و بسیار زیبا با ایده هایی برای ست کردنمانتو زنانه جدید

50 مدل مانتو ژاکارد شیک و بسیار زیبا با ایده هایی برای ست کردنمدل مانتو جدید زنانه

50 مدل مانتو ژاکارد شیک و بسیار زیبا با ایده هایی برای ست کردنمانتو شیک و لاکچری زنانه

50 مدل مانتو ژاکارد شیک و بسیار زیبا با ایده هایی برای ست کردنمدل مانتو جدید با پارچه طرحدار

50 مدل مانتو ژاکارد شیک و بسیار زیبا با ایده هایی برای ست کردنمانتو بلند با پارچه ژاکارد

50 مدل مانتو ژاکارد شیک و بسیار زیبا با ایده هایی برای ست کردنمدل مانتو تابستانی جدید

50 مدل مانتو ژاکارد شیک و بسیار زیبا با ایده هایی برای ست کردنمدل مانتو جدید و جدید زنانه

50 مدل مانتو ژاکارد شیک و بسیار زیبا با ایده هایی برای ست کردنمدل مانتو ساده و زیبا

50 مدل مانتو ژاکارد شیک و بسیار زیبا با ایده هایی برای ست کردناستایل با مانتو ژاکارد طرحدار

50 مدل مانتو ژاکارد شیک و بسیار زیبا با ایده هایی برای ست کردنمدل مانتو مشکی شیک و زیبا

50 مدل مانتو ژاکارد شیک و بسیار زیبا با ایده هایی برای ست کردنمانتو مجلسی زنانه جدید

50 مدل مانتو ژاکارد شیک و بسیار زیبا با ایده هایی برای ست کردنمانتو ژاکارد شیک و لاکچری

50 مدل مانتو ژاکارد شیک و بسیار زیبا با ایده هایی برای ست کردناستایل بهاره با مدل مانتو جدید

تصاویر زیر نمونه های متفاوت و زیبایی از انواع مانتو با پارچه ژاکارد طرحدار و ساده می باشند که هر یک انتخاب مناسبی برای بانوان شیک پوش محسوب می گردند و می توانند تکمیل کننده یک استایل زیبا و شیک برای شما عزیزان باشند.

50 مدل مانتو ژاکارد شیک و بسیار زیبا با ایده هایی برای ست کردن50 مدل مانتو ژاکارد شیک و بسیار زیبا با ایده هایی برای ست کردن50 مدل مانتو ژاکارد شیک و بسیار زیبا با ایده هایی برای ست کردن50 مدل مانتو ژاکارد شیک و بسیار زیبا با ایده هایی برای ست کردن50 مدل مانتو ژاکارد شیک و بسیار زیبا با ایده هایی برای ست کردن50 مدل مانتو ژاکارد شیک و بسیار زیبا با ایده هایی برای ست کردن50 مدل مانتو ژاکارد شیک و بسیار زیبا با ایده هایی برای ست کردن50 مدل مانتو ژاکارد شیک و بسیار زیبا با ایده هایی برای ست کردن50 مدل مانتو ژاکارد شیک و بسیار زیبا با ایده هایی برای ست کردن50 مدل مانتو ژاکارد شیک و بسیار زیبا با ایده هایی برای ست کردن50 مدل مانتو ژاکارد شیک و بسیار زیبا با ایده هایی برای ست کردن50 مدل مانتو ژاکارد شیک و بسیار زیبا با ایده هایی برای ست کردن50 مدل مانتو ژاکارد شیک و بسیار زیبا با ایده هایی برای ست کردن50 مدل مانتو ژاکارد شیک و بسیار زیبا با ایده هایی برای ست کردن50 مدل مانتو ژاکارد شیک و بسیار زیبا با ایده هایی برای ست کردن50 مدل مانتو ژاکارد شیک و بسیار زیبا با ایده هایی برای ست کردن50 مدل مانتو ژاکارد شیک و بسیار زیبا با ایده هایی برای ست کردن50 مدل مانتو ژاکارد شیک و بسیار زیبا با ایده هایی برای ست کردن50 مدل مانتو ژاکارد شیک و بسیار زیبا با ایده هایی برای ست کردن50 مدل مانتو ژاکارد شیک و بسیار زیبا با ایده هایی برای ست کردن50 مدل مانتو ژاکارد شیک و بسیار زیبا با ایده هایی برای ست کردن50 مدل مانتو ژاکارد شیک و بسیار زیبا با ایده هایی برای ست کردن50 مدل مانتو ژاکارد شیک و بسیار زیبا با ایده هایی برای ست کردن50 مدل مانتو ژاکارد شیک و بسیار زیبا با ایده هایی برای ست کردن50 مدل مانتو ژاکارد شیک و بسیار زیبا با ایده هایی برای ست کردن50 مدل مانتو ژاکارد شیک و بسیار زیبا با ایده هایی برای ست کردن50 مدل مانتو ژاکارد شیک و بسیار زیبا با ایده هایی برای ست کردن50 مدل مانتو ژاکارد شیک و بسیار زیبا با ایده هایی برای ست کردن50 مدل مانتو ژاکارد شیک و بسیار زیبا با ایده هایی برای ست کردن50 مدل مانتو ژاکارد شیک و بسیار زیبا با ایده هایی برای ست کردن

تصاویری که ملاحظه نمودید انواع مختلفی از مدل مانتو ژاکارد در طرح های گوناگون بود که امیدواریم مورد توجه و پسندتان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم شما را در انتخاب مدل مدنظرتان راهنمایی لازم کرده باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مدل مانتو و پالتو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی