نماینده مجلس:‍ ممکن است دست‌هایی در ماجرای کندی سرعت اینترنت و افزایش قیمت آن در کار باشد/ موضوع هیچ ارتباطی به طرح صیانت ندارد


نماینده مجلس:‍ ممکن است دست‌هایی در ماجرای کندی سرعت اینترنت و افزایش قیمت آن در کار باشد/ موضوع هیچ ارتباطی به طرح صیانت ندارد

مهرداد ویس‌کرمی نماینده خرم آباد در مجلس، گفت: تذکر کتبی خطاب به وزیر ارتباطات ثبت کردم که چرا سرعت اینترنت کم شده و حالا هم قیمت‌ها افزایش پیدا کرده است، ممکن است دست‌هایی وجود داشته باشد در مدیریت میانی وزارت ارتباطات که بخواهند به این مسائل دامن بزنند، با توجه به بقایایی که از دولت قبل وجود دارد و بخواهند کارشکنی کنند، من این مساله را منتفی...

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : نماینده مجلس:‍ ممکن است دست‌هایی در ماجرای کندی سرعت اینترنت و افزایش قیمت آن در کار باشد/ موضوع هیچ ارتباطی به طرح صیانت ندارد

ایلنا: نماینده مردم خرم آباد در مجلس، گفت: تذکر کتبی خطاب به وزیر ارتباطات ثبت کردم که چرا سرعت اینترنت کم شده و حالا هم قیمت‌ها افزایش پیدا کرده است، ممکن است دست‌هایی وجود داشته باشد در مدیریت میانی وزارت ارتباطات که بخواهند به این مسائل دامن بزنند، با توجه به بقایایی که از دولت قبل وجود دارد و بخواهند کارشکنی کنند، من این مساله را منتفی نمی‌دانم.

مهرداد ویس‌کرمی نماینده مردم خرم‌آباد در رابطه با گرانی‌های اینترنت، گفت: امروزه خیلی از فعالیت‌های مردم در زمینه مشاغل‌شان و یا ارتباطات اجتماعی و حتی کارهای علمی و پروژه‌های تحقیقاتی محققان و دانشگاه‌های ما در حوزه‌های مختلف بر بستر فضای مجازی انجام می‌شود و نیازمند اینترنت است. همینطور در شرکت‌های دانش‌بنیان نیز بسیاری از خدمات یا نیازهای این شرکت‌ها نیز به اینترنت وابسته است.

وی افزود: به هرحال کفه ترازوی فعالیت‌ها به سمت استفاده از اینترنت در حال سنگین شدن است و این مساله می‌طلبد که دولت در این قسمت اهتمام ویژه‌ای داشته باشد.

ویس‌کرمی ادامه داد: ما برای اقتصاد همانطور که معتقدیم باید راه‌ها و راه‌آهن و ... را گسترش دهیم تا حمل‌ونقل بهبود پیدا کرده و به رشد اقتصاد کمک کند، باید توجه کنیم که سرعت و کیفیت اینترنت هم حکم یک زیرساخت را برای بخش زیادی از فعالیت‌های اقتصادی، فرهنگی، علمی و ... کشور دارد. بنابراین ما حتما این را به عنوان مطالبه از دولت محترم داریم و این مطرح شده است و به وزیر محترم هم گوشزد شده است که چرا این مساله در حال رقم خوردن است. البته جا دارد که تاکید کنم این مساله گرانی هیچ ارتباطی به طرح موسوم به صیانت ندارد.

عضو کمیسیون مشترک طرح صیانت از فضای مجازی در پاسخ به اینکه «اینترنت در ماه‌های گذشته وضعیت خوبی نداشته است، در اسفند ماه همزمان با تصویب صیانت کند بوده و اکنون نیز گران شده است»، عنوان کرد: اتفاقا من در آن زمان هم تذکر کتبی خطاب به وزیر ارتباطات ثبت کردم که چرا سرعت اینترنت کم شده و حالا هم قیمت‌ها افزایش پیدا کرده است، ممکن است دست‌هایی وجود داشته باشد در مدیریت میانی وزارت ارتباطات که بخواهند به این مسائل دامن بزنند، با توجه به بقایایی که از دولت قبل وجود دارد و بخواهند کارشکنی کنند، من این مساله را منتفی نمی‌دانم.

وی ادامه داد: موضوع صیانت و یا تنظیم مقررات هنوز در مرحله قانون‌گذاری است و اصلا این طرح تصویب نشده است، باید ابتدا تصویب شود و از شورای نگهبان عبور کند بعد اجرایی شود؛ این اتفاقات اخیر هیچ ارتباطی به صیانت ندارد مگر اینکه شیطنتی در جهت تحریک افکار عمومی باشد که قطعا این جرم است و حتما از مراجع ذی‌صلاح پیگیر این مساله خواهیم شد.

ویس‌کرمی خاطرنشان کرد: بنده و همکاران تذکراتی را به وزیر ارتباطات داشتیم و بازهم خواهیم داشت چه به صورت کتبی و چه به صورت شفاهی تا این مساله مشخص شود که چرا این میزان کندی یا ضعف وجود داشته و اکنون این گرانی که مردم را اذیت می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در