کمیته امداد میامی بیش از یکهزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع کرد


کمیته امداد میامی بیش از یکهزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع کرد

شاهرود - ایرنا - رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) میامی گفت: یکهزار و 175 بسته معیشتی به مناسبت ماه مبارک رمضان در راستای کمک مومنانه بین خانواده‌های نیازمند و کم برخوردار این شهرستان توزیع شد.

مرتضی نوروز پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: به مناسبت ماه مبارک رمضان بسته‌های معیشتی به ارزش ۳ میلیارد و ۲۵۳ میلیون ریال با مشارکت مراکز نیکوکاری در سطح شهرستان توزیع شد.

وی با اشاره به مشکلات معیشتی و نیاز کمک به محرومان و مستضعفان، اظهار داشت: بسته‌های معیشتی شامل کالاهای اساسی مانند برنج، قند، رب گوجه فرنگی، چای، ماکارونی و سویا، گوشت مرغ و گوسفند، روغن مایع، پنیر و خرما، در چند مرحله توزیع شد.
رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) میامی ضمن تسلیت شهادت حضرت علی (ع)، ادامه داد: ۹۰۹ بسته معیشتی به همت مراکز نیکوکاری و ۲۶۶ بسته نیز توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) تهیه و بین نیازمندان کم برخوردار توزیع شد.
نوروزپور با بیان اینکه از ابتدای ماه مبارک رمضان توزیع گوشت، پخت و پخش غذای گرم از سوی کمیته امداد میامی انجام شد، ابراز داشت: توزیع گوشت نذری از ابتدای سال با مشارکت خادمیاران رضوی، جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و دیگر نهادهای خدمت رسان انجام شد.
وی با اشاره به اینکه تهیه و توزیع غذای گرم تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت، افزود: با مشارکت کانون خدمت رضوی میامی و کمیته امداد امام خمینی (ره) تا پایان ماه مبارک رمضان گوشت نذری نیز توزیع می‌شود.
پرداخت کمک به مددجویان از جمله هزینه درمانی و کمک به ارتقای شاخص‌های بهداشتی نیازمندان، ارائه خدمات فرهنگی، پرورشی و تربیتی و همچنین کمک به خرید، ساخت، تعمیر، تکمیل، بازسازی و بهسازی مسکن مددجویان و کمک به امر ازدواج از جمله خدماتی است که این کمیته ارایه می‌دهد.
کمیته امداد ۲۰ خدمت به نیازمندان ارایه می کند که تامین جهیزیه، کمک هزینه‌های درمانی، تسهیلات اشتغالزایی، ساخت و ساز مسکن و هزینه‌های تحصیلی از جمله آنهاست.
شهرستان میامی با دو بخش مرکزی و کالپوش با حدود ۴۰ هزار جمعیت در شرق استان سمنان قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ عجیب ترین جاده جهان را تماشا کنید!