بهره‌گیری از 2 ظرفیت بالقوه گردشگری در قزوین در دستور کار قرار دارد


بهره‌گیری از 2 ظرفیت بالقوه گردشگری در قزوین در دستور کار قرار دارد

قزوین - ایرنا- معاون میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی قزوین گفت: بهره‌گیری از 2 ظرفیت بالقوه گردشگری در استان در مناطق کوهین و الموت شرقی در دستور کار قرار دارد.

نادر محمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یکی از این ظرفیت ها قادر است سالانه هزاران گردشگر را از نقاط مختلف کشور به خود جذب کند، آبگرم یله گنبد واقع در بخش کوهین است که به دلیل نبود زیرساخت های لازم تاکنون از آن نتوانسته ایم برای جذب گردشگر استفاده کنیم.

این مسوول اظهار داشت: نبود راه دسترسی مناسب از مهم ترین دلایل عدم حضور سرمایه‌گذاران و ایجاد تاسیسات خدماتی و رفاهی در آن است که با جدیت به دنبال حل این مانع و مشکل برای جذب سرمایه گذار و گردشگر هستیم.

معاون گردشگری میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی قزوین گفت: در سفر رییس جمهوری به استان برای تخصیص اعتبار به منظور بهسازی و ساماندهی مسیر دسترسی به این جاذبه طبیعی پیشنهاد می دهیم که زیربنا و پیش نیاز جذب سرمایه گذار در این مکان به شمار می رود.

محمدی اظهار داشت: استفاده از ظرفیت مجتمع لاله الموت به عنوان یک مجموعه تفریحی-اقامتی نیز در دستور کار قرار دارد اما منوط به وجود زیرساخت هایی همچون راه دسترسی مناسب است که آنرا هم در سفر رییس جمهوری مطرح می کنیم.

این مسوول گفت: این مجتمع به شرط تکمیل زیرساخت ها می تواند به مکانی برای جذب گردشگران زیادی در الموت تبدیل شود.

معاون گردشگری میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی قزوین اظهار داشت: در کنار این ۲ ظرفیت تلاش داریم تا زمینه توسعه زیرساخت ها در منطقه نمونه گردشگری پل معلق آوج و جذب سرمایه گذار در این مجموعه را فراهم کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل