تهدید بازیکن در ایتالیا با لنگه کفش! + عکس


تهدید بازیکن در ایتالیا با لنگه کفش! + عکس

داویده نیکولا، سرمربی سالرنیتانا به روشی متفاوت بازیکنان خود را به دقت بیشتر در زمین دعوت می کند. به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ورزش سه؛ در جریان دیدار تیم های فیورنتینا و سالرنیتانا، داویده نیکولا سرمربی تیم میزبان کفش خود را لب خط درآورده و بازیکن تیم خود را تهدید کرد. در نهایت سالرنیتانا در این دیدار را با نتیجه 1-2 پیروز شده و جایگاه خود...

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ورزش سه؛ در جریان دیدار تیم های فیورنتینا و سالرنیتانا، داویده نیکولا سرمربی تیم میزبان کفش خود را لب خط درآورده و بازیکن تیم خود را تهدید کرد. در نهایت سالرنیتانا در این دیدار را با نتیجه ۱-۲ پیروز شده و جایگاه خود را در جدول بهبود بخشید. آنها حالا در رده نوزدهم جدول قرار دارند، اما فاصله خود را با تیم های بالاتر کاهش داده و به ماندن در لیگ ایتالیا برای فصل بعد امیدوار شده اند.

در نیمه اول این دیدار بود که لوکا رانیری، بازیکن سالرنیتانا دچار شده کرد و اجازه داد فیورنتینا ضدحمله ای خطرناک روی دروازه تیمش ترتیب دهد. این اشتباه اما باعث شد داویده نیکولا کفش خود را درآورد و این بازیکن را تهدید می که در صورت تکرار اشتباه، آن را به سمتش پرتاب می کند. جالب اینجاست کاربران ایتالیایی در توئیتر مدعی شدند این رفتار برای فرزندان این کشور آشناست، زیرا هنوز والدین از این روش برای تهدید بچه های خود استفاده می کنند.

جالب اینجاست رانیری در اوایل بازی و دلایل خرافی کفش هایی پوشیده بود که دور لبه هایش کمی تیز بود. علیرغم پیچیدن نوار چسب دور کفش، او بالاخره در دقیقه ۲۵ تسلیم شده و کفش های خود را عوض کرد.

تهدید بازیکن در ایتالیا با لنگه کفش! + عکس

منبع: ورزش3

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حاشیه های ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر