آماده باش اورژانس 115 خوزستان در مقابل گرد و غبار


آماده باش اورژانس 115 خوزستان در مقابل گرد و غبار

اهواز - ایرنا - مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: این مرکز به دنبال وقوع گرد و خاک در خوزستان در حال آماده‌باش، و با تمام قوا و امکانات آماده خدمات رسانی به بیماران تنفسی است.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی این مرکز عارف شرهانی بیان کرد: ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، چهار موتورلانس و تمام آمبولانس‌های شهری و جاده‌ای این مرکز در استقرار و آماده باش کامل هستند.

۱۱۷ پایگاه اورژانس زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی، ۱۹۰ پایگاه در خوزستان، چهار فروند بالگرد در اهواز، دزفول، مسجدسلیمان و بهبهان، سه دستگاه اتوبوس آمبولانس و بیش از یک هزار نفر مامور اورژانس خدمات رسانی را انجام می‌دهند.

پدیده گرد و غبار از دیروز یکشنبه با منشا کشورهای عراق و عربستان در خوزستان حاکم شده است، در ۲۴ ساعت گذشته شاخص کیفی هوای شهرهای خرمشهر و اهواز در شرایط خطرناک قرار گرفت.

گرد و عبار امروز دوشنبه نیز به صورت همرفتی و با غلظت بیشتری در خوزستان ادامه پیدا کرده است.

با توجه به اعلام اداره کل هواشناسی خوزستان این وضعیت با شدت و ضعف تا اواخر هفته در استان تداوم دارد.

بنا به اعلام اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان میزان گرد و غبار در اهواز در پی تداوم پدیده ریزگردها در ساعت ۱۰ صبح امروز به ۲۲ برابر حدمجاز و در امیدیه در ساعت ۱۳ به ۳۱ برابر حد مجاز رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر