نویدکیا: نمی‌توانیم به گذشته برگردیم و غصه بخوریم/وضعیت گروه پیچیده است


نویدکیا: نمی‌توانیم به گذشته برگردیم و غصه بخوریم/وضعیت گروه پیچیده است

رکنا ورزشی: سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت:وضعیت گروه ما پیچیده است زیرا بازی‌ها هم‌زمان نیست، کار را برای ما سخت می‌کند.

به گزارش رکنا، محرم نویدکیا، سرمربی سپاهان در نشست خبری قبل از بازی تیمش مقابل الدحیل قطر در چارچوب مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: وضعیت گروه پیچیده است زیرا بازی‌ها چون هم‌زمان نیست، کار را برای ما سخت می‌کند. ما بازی اول خود را مقابل الدحیل باختیم و با یک تیم خوب بازی داریم و باید برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم تا از آخرین شانس خود استفاده کنیم. امیدوارم شرایط طوری رقم بخورد که بتوانیم صعود کنیم. تا وقتی بازی‌ قابل دفاعی نداشته باشیم، نباید انتظار داشته باشیم که بقیه تیم‌ها برای ما شانس صعود به وجود بیاورند. به دلیل همین باید با نظم پیش برویم تا از آخرین شانس خود استفاده کنیم.

او ادامه داد: بازیکنان ما همیشه نشان دادند که با تمام وجود برای تیم‌شان کار می‌کنند. درست است که ما ۳ بازیکن خود را در اختیار نداریم اما بقیه بازیکنان تمام تلاش خود را برای تیم انجام می‌دهند. هر بازیکن تلاش کرده تا نمایش ایده‌آلی ارائه دهد. من به بازیکنانم شک ندارم و من هر بازیکنی را به زمین بفرستم، قطعأ برای موفقیت تیم تلاش خواهند کرد.

نویدکیا افزود: ما نمی‌توانیم به گذشته برگردیم و غصه بخوریم که چرا از موقعیت‌های خود استفاده نکردیم. ما مجبوریم به آینده فکر کنیم. اگر به گذشته نگاه کنیم، غیر این که خودمان را اذیت کنیم، کار دیگری انجام ندادیم. ما باید فوتبال خوبی ارائه دهیم و این که می‌توانیم موقعیت‌سازی کنیم، برای آینده ما بسیار خوب است.

سرمربی سپاهان درباره میزبانی باشگاه التعاون و و کشور عربستان در گروه D رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: ما غیر از چند مشکلی که داشتیم که آن هم مربوط به باشگاه التعاون نبود، شرایط خوبی را سپری کردیم. این تقصیر باشگاه التعاون عربستان نیست. از باشگاه التعاون به دلیل میزبانی‌شان تشکر می‌کنم. تنها نقطه تاریک این مسئله، مربوط به AFC بود چون VAR وجود نداشت. من همیشه معتقد بودم که تصمیم‌گیرندگان اصلی باید حرفه‌ای باشند و به دلیل این مساله است که فوتبال پیشرفت می‌کند. این که بازی‌ها همزمان برگزار نمی‌شود، مشخص است که باید برنامه‌ریزی بهتری در بازی‌ها صورت بگیرد و افراد قوی‌تر حضور داشته باشند و این مشکلات را برطرف کنند.

انتهای پیام/

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شگفتانه جذاب برای روزبه چشمی