شعبان‌خمسه: مقابل نماینده ازبکستان متفاوت بودیم/ سلامت: هدف باریج اسانس سکوی باشگاه‌های آسیا است


شعبان‌خمسه: مقابل نماینده ازبکستان متفاوت بودیم/ سلامت: هدف باریج اسانس سکوی باشگاه‌های آسیا است

بازیکن و مربی باریج اسانس بعد از پیروزی مقابل نماینده ازبکستان در والیبال زنان جام باشگاه های آسیا صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فاطمه شعبان‌خمسه پس از کسب دومین پیروزی در مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا، افزود: دومین بازی خود را برابر تیم جی دی پی آی انجام دادیم و موفق شدیم این تیم را شکست دهیم و برای دومین روز مسابقات به صورت متوالی پیروز میدان شویم.

وی تصریح کرد: خدا را شکر می‌کنم که عملکرد تیم باریج اسانس امروز نسبت به روز گذشته متفاوت‌تر بود، چون نماینده ازبکستان بهتر از قرقیزستان بازی کرد و دچار چالش شدیم، اما شاگردانم توانستند نتیجه بازی را به نفع خودشان به پایان ببرند.

سرمربی تیم والیبال بانوان باریج اسانس ایران درخصوص رقابت تیمش برابر تیم دایموندفود تایلند اظهار داشت: فردا با تیم دایموندفود تایلند مسابقه خواهیم داشت و تمام برنامه‌ریزی کادر فنی این است که بازی قابل قبولی انجام دهیم.

وی با اشاره به شکست تیم دایموندفود تایلند برابر کوانیش وی سی قزاقستان در نخستین مسابقه امروز خاطرنشان کرد: باختی که امروز دایموندفود تایلند مقابل تیم دوم قزاقستان داشت، باعث می‌شود با انگیزه بیشتری مقابل باریج بازی کند. قطعا ما هم تلاش می‌کنیم نتیجه قابل قبولی کسب کنیم.

باریج اسانس ایران ظهر امروز (دوشنبه پنجم اردیبهشت) در دومین مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا موفق به شکست سه بر صفر جی دی پی آی ازبکستان شد و در صدر جدول این رقابت‌ها قرار گرفت.


سلامت: هدف باریج اسانس سکوی باشگاه‌های آسیا است


آیتک سلامت پس از کسب دومین پیروزی تیم باریج اسانس ایران در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا، گفت: خوشحالیم که دو پیروزی پیاپی به دست آوردیم. بازی خوبی داشتیم. ابتدا کنترل بازی از دستمان خارج شد، اما توانستیم با برنامه پیش رفته، بازی را در دست گرفته و سه امتیاز مسابقه را کسب کنیم.

وی افزود: برای گرفتن نتیجه خوب با عملکرد قابل قبول به این مسابقات آمده‌ایم و هدفمان سکو است و امیدوارم با برنامه‌ریزی بتوانیم بازی‌های بعدی را هم ببریم.

بازیکن تیم باریج اسانس ایران درباره رقابت با دایموندفود تایلند اظهار داشت: تایلندی‌ها همیشه تیم خوبی داشته‌اند و ما هم با برنامه پیش می‌رویم تا عملکرد قابل قبولی داشته باشیم و بازی را به نفع خودمان تمام کنیم.

وی درخصوص کسب عنوان امتیازآورترین بازیکن دیدار باریج اسانس ایران برابر جی پی دی آی ازبکستان گفت: به کمک هم تیمی‌هایم عنوان امتیازآورترین بازیکن را به دست آوردم. خوشبختانه با کار تیمی خوب توانستیم نتیجه خوبی کسب کنیم.

باریج اسانس ایران امروز (دوشنبه پنجم اردیبهشت) در دومین مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا موفق به شکست سه بر صفر جی دی پی آی ازبکستان شد و در صدر جدول این رقابت‌ها قرار گرفت.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش