دستگیری سارقان و کشف 13 دستگاه موتورسیکلت و دوچرخه مسروقه


دستگیری سارقان و کشف 13 دستگاه موتورسیکلت و دوچرخه مسروقه

رکنا: فرمانده انتظامی شهرستان از دستگیری سارقان وکشف 13 دستگاه موتورسیکلت و دوچرخه مسروقه در قم خبر داد.

به گزارش رکنا از قم، سرهنگ "امیر مختاری" اظهار داشت:با عنایت به وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت و دوچرخه در منطقه پردیسان قم و اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) عوامل کلانتری 22 پردیسان با انجام با یکسری اقدامات عملیاتی و اطلاعاتی ،موفق شدند 2 نفر متهم به سرقت را شناسایی و دستگیر کنند.

وی تصریح کرد: در بازرسی از محل اختفای متهمان، 7 دستگاه موتورسیکلت و6 دستگاه دوچرخه مسروقه کشف شد.

سرهنگ مختاری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دستگیری سارق غیر بومی که از انباری مجتمع های مسکونی پردیسان سرقت می کرد،گفت: در پی سرقت های متعدد از انباری منازل مسکونی پردیسان، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 22 ، قرار گرفت و انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی یک نفر سارق را که معتاد به انواع مخدر بوده را شناسایی و دستگیر کردند.

وی بیان داشت: در بررسی میدانی مشخص شد متاسفانه درب اکثر مجتمع های مسکونی باز است و نگهبان نیز ندارند و همین امر به سهولت سرقت از این اماکن کمک می کند که می طلبد شهروندان به طور جدی تری موارد ایمنی را رعایت کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان قم گفت: سهولت سرقت موتورسیکلت در مقایسه با سرقت خودرو و همچنین سهولت در اوراق نمودن یا فروش آن به اوراقچیان غیر مجاز، از مهم‌ترین دلایلی است که مجرمان را به سرقت این وسیله ترغیب می‌کند؛ به هر جهت آمار بالا و قرار داشتن در صدر جرایم و همچنین امکان سوء استفاده از موتورسیکلت‌های مسروقه در اقدامات تبهکارانه، سرقت این وسیله‌ نقلیه را حایز اهمیت فراوان کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان قم نقش خانمان سوز اعتیاد را در وقوع سرقت ها، بسیار موثر دانست و ابراز داشت: تامین هزینه سنگین مواد مخدر ،فرد معتاد را به طرف ارتکاب انواع بزهکاری، بویژه سرقت می کشاند.

نظری/ قم

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرقت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس