ارز دیجیتال یا طلا؟ کدام یک سرمایه گذاری بهتری است؟


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

طلا یکی از اصلی‌ترین راه‌های پس‌انداز بشر بوده است. مردم از گذشته‌های دور برای کسب سود و سرمایه‌گذاری، خرید طلا را انتخاب می‌کردند. با گسترش تکنولوژی دیجیتال و دسترسی اکثر افراد به اینترنت، سبک زندگی‌ها نیز تغییر کرد. این تنوع را در شیوه‌های پس‌انداز نیز مشاهده می‌کنیم. در سال‌های اخیر، مردم به خرید و فروش ارز دیجیتال مخصوصا بیت‌کوین روی آورده‌اند. رفته رفته با رشد دنیای کریپتو، ارزهای دیجیتال نقش طلا را به‌صورت دیجیتالی بازی خواهند کرد. برای مقایسه طلا و ارز دیجیتال و اطلاع از ارزشمندی هریک، بهتر است این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

ارز دیجیتال یا طلا؟ کدام یک سرمایه گذاری بهتری است؟

بهترین نوع طلا برای سرمایه‌گذاری؛ پس‌انداز در دنیای دیجیتال چگونه است؟

اکثر سرمایه‌گذاران و افراد متمول، خرید طلا را برای پس‌انداز و کسب سود انتخاب می‌کنند. از نظر مردم، خرید طلا از قدیم الایام بهترین گزینه برای حفاظت از دارایی‌ها در برابر تورم بوده است. تفاوتی ندارد در ایران زندگی کنید یا خارج از کشور! زیرا تورم در اقصی نقاط جهان وجود دارد و نمی‌توان از آن فرار کرد. چه بسا افرادی که با خرید اندکی طلا، یک شبه سود هنگفتی کسب کرده‌اند و دارایی‌هایشان چند برابر شده است. اما آیا طلا همیشه یکه‌تاز است و رقیبی برای آن وجود ندارد؟ در قسمت‌های بعدی به پاسخ این پرسش خواهید رسید.

آینده ارز دیجیتال در ایران؛ سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال

کریپتوکارنسی‌ها که اکثرا با نام بیت‌کوین شناخته می‌شوند، یکی از دارایی‌های نوظهور و جدید در دنیا هستند. به‌همین دلیل برای آشنایی بیشتر با رمز ارزها، بهتر است دوره تدریس خصوصی ارز دیجیتال را بگذرانید. از این طریق با رعایت نکات مهم و خاص، شانس چند برابر کردن سرمایه‌تان را خواهید داشت.

خرید و فروش رمز ارزها در دنیای دیجیتال امروزی جایگاه ویژه‌ای دارد. بیت‌کوین، اتریوم و تتر سه ارز دیجیتال بسیار گران‌قیمت و مهم به‌شمار می‌روند. فراموش نکنید که به جز این سه، هزاران هزار رمز ارز دیگر نیز در دنیای کریپتو کارنسی استخراج می‌شود. هر شخص با توجه به بضاعت مالی و علاقه، ارز دیجیتال خود را خریداری می‌کند. اما آیا مقایسه طلا و ارز دیجیتال امری عقلانی است؟ برای پاسخ به این سوال حتما ادامه مقاله را مطالعه کنید.

مزایای سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال؛ بهترین ارز دیجیتال ارزان

در دنیای امروز با تغییر در سبک زندگی انسان‌ها، اولویت‌های سرمایه‌گذاری آن‌ها نیز دستخوش تغییر شده است. یکی از این موارد، جایگزینی ارزهای دیجیتال به جای خرید طلا است. برای پیشرفت در حوزه رمز ارزها و آشنایی با تمام نکات و ریزه کاری‌های کریپتو کارنسی، شرکت در دوره‌های آموزش پیشرفته ارز دیجیتال بسیار ضروری است. رمز ارزهایی مانند کاردانو، داجکوین، ریپل و در رأس همه بیت‌کوین، در دنیای امروزی جایگاه ویژه‌ای کسب کرده‌اند. به‌گفته برخی صاحب‌نظران، امروزه می‌توانیم رمز ارزها را جایگزین مناسبی برای طلا قلمداد کنیم. به‌دلیل حفاظت از دارایی‌ها در مقابل تورم، ذخیره راحت و آسان، انتقال آنی و امنیت بسیار بالا، بسیاری از سرمایه‌داران به خرید ارز دیجیتال علاقه‌مند شده‌اند.

ارز دیجیتال یا طلا؟ کدام یک سرمایه گذاری بهتری است؟

مقایسه طلا و ارز دیجیتال؛ نحوه سود دهی ارز دیجیتال

سرمایه‌گذاری در بازار طلا یکی از شیوه‌هایی است که از زمان قدیم تا به‌امروز انجام می‌شود. محدود بودن منابع طلا، باعث با ارزش شدن این عنصر در تمام اعصار شده است. قیمت طلا به‌صورت جهانی تعیین می‌شود و عوامل متعددی نظیر جنگ، بیماری و بلالای طبیعی روی آن اثرگذار است. همین موضوع باعث شده که برخی از افراد جسور، راه دیگری را برای پس‌انداز اموال خود انتخاب کنند که در قدم‌های اولیه، با سوال چطور ارز دیجیتال معامله کنیم دست و پنجه نرم می‌کنند.

نوسان نامحدود در دنیای Crypto، اشخاص بسیاری را به سرمایه‌گذاری در این حوزه علاقه‌مند کرده است. به‌دلیل دخالت نداشتن هیچ شخص یا نهادی در ارزش‌گذاری رمز ارزها، امنیت سرمایه دیجیتال بسیار بالا است. سیستم بلاکچین مسئول برقراری امنیت دارای‌های شما و کاهش هک و کلاهبرداری است. برخلاف طلا که یک شئ فیزیکی است، ارزهای دیجیتال هیچ موجودیتی در دنیای واقعی ندارند. به‌همین دلیل است که امکان به‌سرقت رفتن آن‌ها نیز بسیار کمتر است. با داشت یک کیف پول سخت‌افزاری، می‌توانید به‌راحتی از کلیه دارای‌های دیجیتال خود محافظت کنید. برخلاف طلا و اشیاء قیمتی که باید در گاوصندوق‌ها و مکان‌های امن نگه‌داری شوند.

ارز دیجیتال یا طلا؟ کدام یک سرمایه گذاری بهتری است؟

آموزش سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال با بسته‌های آموزشی داجکس

در این نوشته مقایسه طلا و ارز دیجیتال را انجام دادیم و مزایای هرکدام را شرح دادیم. با خواندن این مقاله حتما شما هم به این نتیجه رسیده‌اید که خرید طلا به‌تنهایی برای سرمایه‌گذاری در دنیای دیجیتال امروزی کافی نیست. لذا بهتر است وارد دنیای رمز ارزها شویم و سرمایه خود را در سطح بین‌الملل گسترش دهیم.

در سایت داجکس به نشانی fa.dogex.ae کلیه آموزش‌ها، نکات و پکیج‌ها قرار دارند. افرادی که می‌خواهند ریسک دنیای کریپتو را به‌جان بخرند، باید در قدم اول با نحوه انجام ترید، ماینینگ و مسائل مرتبط با ارزهای دیجیتال آشنا باشند. تفاوتی ندارد که در بازار رمز ارزها مبتدی هستید یا حرفه‌ای! زیرا Dogex برای هر شخص با هر سطح معلومات دوره آموزشی دارد. با ورود به این سایت و بررسی دوره‌های متعدد آن، پکیج متناسب خود را تهیه کنید.

همچنین مشاوران خبره داجکس از شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۸ صبح الی ۱۷ آماده پاسخ به شما عزیزان هستند. برای مطرح کردن هرگونه پرسش و راهنمایی با شماره تلفن ۰۰۹۷۱۴۵۶۵۶۸۷۱ تماس بگیرید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


در جا مانده