می‌خواهیم خودمان بلیط صعود را رزرو کنیم/ مهدی علی: دیدار با فولاد تعیین کننده است


می‌خواهیم خودمان بلیط صعود را رزرو کنیم/ مهدی علی: دیدار با فولاد تعیین کننده است

سرمربی شباب الاهلی گفت که خودمان به دنبال صعودیم و منتظر نتایج دیگر تیم ها نخواهیم بود.

به گزارش "ورزش سه"، تیم های فوتبال شباب الاهلی و فولاد فردا شب در آخرین دیدار خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می روند. تیم اماراتی برای صعود به دور بعد، نیازمند کسب امتیاز است و فولاد هم در پی تثبیت صدرنشینی خود و صعود به عنوان تیم اول گروه است.

مهدی علی سرمربی تیم شباب الاهلی در نشست خبری پیش از این مسابقه حاضر شد. او این دیدار را برای تیمش تعیین کننده دانست و برای قطعی شدن صعود به دور بعد بدون انتظار برای مشاهده نتایج بقیه گروه ها، بر لزوم کسب نتیجه مثبت تأکید کرد.

او با اشاره به اینکه تیمش در روزهای گذشته تمرینات خوبی را برگزار کرده است، گفت: تیم شباب الاهلی برای این دیدار آمادگی کامل دارد. من از بازیکنانم درخواست کردم تا با آرامش و تمرکز، تلاش بدنی خود را کنترل کنند. من به آنها دستور دادم که خونسرد باشند و تمرکز خود را حفظ کنند.

این مربی اعلام کرد که از شاگردانش خواسته است تا توپ را حفظ کنند و آن را در میانه میدان از دست ندهند که نشان می دهد آنها پس از رویارویی با تیم فولاد در دیدار نخست، تیم ایرانی را به خوبی می شناسند.

مهدی علی اضافه کرد: تمام تلاشمان را می کنیم تا نتیجه مثبت بگیریم و هدف ما مشخص است که آن، کسب مجوز صعود به مرحله یک هشتم نهایی است.

سرمربی شباب الاهلی اضافه کرد: تیم ما دارای یک گروه از بازیکنان با تجربه است و آنها می دانند که چگونه با فشار مسابقات مقابله کنند.

او گفت: این آخرین بازی ما در گروه است و می دانیم که از این مسابقه چه می خواهیم. ما محکم دفاع می کنیم و برای گلزنی حمله می کنیم. خودمان به دنبال کسب بلیت صعود به دور بعدی هستیم و منتظر نتایج دیگر تیم ها نخواهیم بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن