بازداشت سارق مسلح در آبادان / او دزد کابل های برق بود + عکس


بازداشت سارق مسلح در آبادان / او دزد کابل های برق بود + عکس

حوادث رکنا: رئیس پلیس شهرستان آبادان از دستگیری سارق کابل های برق فشار قوی همراه با کشف سلاح جنگی کمری و ابزار به کار رفته در سرقت خبر داد.

سرهنگ حسین زلقی رئیس پلیس شهرستان آبادان پیرامون جزئیات این خبر اظهار داشت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت کابل های برق شهری در سطح شهرستان، مأموران پلیس آگاهی با استفاده از منابع اطلاعاتی موفق شدند، یک نفر سارق سابقه دار را در این زمینه شناسایی و با هماهنگی قضایی در مخفیگاهش دستگیر کنند.

بازداشت سارق مسلح در آبادان / او دزد کابل های برق بود + عکس

کشف کلت کمری در مخفیگاه متهم

در بازرسی صورت گرفته از محل اختفای متهم؛ یک قبضه سلاح جنگی کلت کمری همراه با فشنگ، مقادیری مواد مخدر و ابزارآلات مربوط به سرقت کابل برق مثل قیچی و دستکش کشف و ضبط گردید، تعداد یک دستگاه خودروی 405 سفید رنگ ‌بکار رفته در صحنه های سرقت متعلق به متهم توقیف شد.

ایشان در خاتمه با بیان اینکه سارق دستگیر شده دارای 14 فقره سابقه کیفری به اتهامات ( سرقت خودرو ، سرقت تجهیزات داخل خودرو ،استعمال و حمل مواد مخدر، مشارکت در سرقت پراید و اوراق کردن آن، شرکت در نزاع دسته‌جمعی، شرب خمر و مزاحمت برای بانوان) است که در بازجویی اخیر نیز به 12 فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان معترف شده است ، پرونده قضایی علیه این متهم حرفه ای سابقه دار تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

علی رنجکش

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)