برگزاری بیش از 200 کلاس قرآن برای کارکنان پایور ارتش


برگزاری بیش از 200 کلاس قرآن برای کارکنان پایور ارتش

حجت الاسلام دهدار از برگزاری بیش از 200 کلاس قرآن در طی ماه مبارک رمضان برای کارکنان پایور ارتش خبر داد.

به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام احمد دهدار، رییس عقیدتی سیاسی ستاد ارتش در بازدید از بیست و نهمین نمایشگاه قرآن کریم از غرفه خبرگزاری شبستان در این نمایشگاه بازدید کرد.

حجت الاسلام دهدار در این بازدید گفت: از دست اندرکاران برگزاری نمایشگاه قرآن و همکاران سخت کوش خبرگزاری شبستان صمیمانه تشکر و قدردانی می کنم.

وی در ادامه درباره جایگاه مسجد در جامعه تصریح کرد: مسجد در صدر اسلام پایگاه دینی و مردمی بوده است و برای برگزاری کلاسهای فرهنگی دینی، ترویجی و تبلیغی و آموزشی همواره باید مسیر خود را در جامعه طی کند.

حجت الاسلام دهدار با اشاره به انس و الفت مردم با مساجد تصریح کرد: امام (ره) فرمودند مسجد سنگر است؛ سنگرها را حفظ کنید و رهبر انقلاب همواره توصیه به ارتباط مردم و مساجد داشتند. از سوی دیگر مساجد باید به شکل مردمی اداره شوند و نه به صورت دولتی و اداری یا سیستمی یعنی صفر تا صد اداره و شکل گیری مساجد باید توسط مردم شکل بگیرد.

وی در مورد فعالیت های قرآنی ستاد ارتش گفت: همواره تلاش ما در مساجد کوهای سازمانی ارتش و یگانهای این ستاد بر این بوده که نماز را در سه وعده به صورت جماعت در اول وقت شرعی اقامه کنیم و کلاسهای قرانی برای کارکنان ، فرزندان و ستاد ارتش برگزار شود.

رییس عقیدتی سیاسی ستاد ارتش ادامه داد: در طول ماه مبارک رمضان فقط برای کارکنان پایور بیش از 200 کلاس قرآن مانند روخوانی، روانخوانی و تفسیر قرآن برگزار و از اساتید داخلی و بیرونی بهره بردیم.

پایان پیام/34

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ بغض سنگین کریم منصوری در برنامه محفل