زمان خداحافظی احسان حدادی از دنیای قهرمانی


زمان خداحافظی احسان حدادی از دنیای قهرمانی

پیشکسوت دوومیدانی گفت: احسان حدادی عنوان کرد که پس از کسب مدال در بازی‌های آسیایی هانگژو از این رشته خداحافظی خواهد کرد.

به گزارش مشرق، درحالی تیمور غیاثی پیشکسوت دوومیدانی از خداحافظی احسان حدادی در بازی‌های آسیایی سخن گفته که این روزها سفر او به آمریکا برای حضور در مسابقات با هزینه فدراسیون دوومیدانی برای ثبت رکوردهای بهتر خبر ساز شده است.

تیمور غیاثی درباره حضور احسان حدادی در آمریکا، اظهار داشت: وی هر سال به این مسابقات در آمریکا دعوت می‌شود. تمرین‌های احسان را دیدم و وی برای ثبت رکوردهای بیشتر در بازی‌های آسیایی بسیار تلاش می‌کند. حدادی می‌تواند در این بازی‌ها طلا بگیرد و شانس بالایی دارد.

وی با اشاره به اینکه ثبت رکوردهای بالا نیازمند مسابقات تدارکاتی بالاست، گفت: حدادی تمام تمرکز خود را روی بازی‌های آسیایی گذاشته و به راحتی در این رقابت‌ها بالای ۶۴ متر پرتاب می‌کند. الان در آسیا بالاترین رکورد از آن یک ورزشکار هندی است که بیشتری رکورد را ۶۲ متر ثبت کرده است.

پیشکسوت دوومیدانی عنوان کرد: برای برخی از ورزشکاران هزینه‌های زیادی می‌شود؛ اما نتیجه نمی‌گیرند. باید برای حدادی هزینه شود تا برای این بازی‌ها آمادگی لازم را کسب کند.

وی با اشاره به اینکه حدادی اعلام کرده که بازی‌های آسیایی آخرین مسابقه وی است، یادآور شد: او عنوان کرده که پس از کسب مدال در هانگژو از دنیای قهرمانی خداحافظی خواهد کرد. بالاخره حدادی گرفتار است و باید به زندگی شخصی خود برسد و ازدواج کند. ضمن اینکه حدادی از حضور مداوم در اردوهای خارجی خسته شده و همه این مسائل باعث شده این پرتابگر به فکر پایان فعالیت حرفه‌ای خود بیفتد.

منبع: ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد