مرجان در چالوس جیب مردم را خالی می کرد + شیوه و شگرد


مرجان در چالوس جیب مردم را خالی می کرد + شیوه و شگرد

حوادث رکنا: فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از دستگیری زن کلاهبردار با 4 فقره کلاهبرداری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش رکنا، در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی وقوع چند فقره کلاهبرداری با فروش مال غیر و تشکیل پرونده در اداره آگاهی، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت .

سرهنگ خسروی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه ماموران موفق به شناسایی یک زن کلاهبردار به نام مرجان با هویت جعلی، شناسنامه و کارت ملی متعلق به افراد غیر که عموما از افراد بی سواد و قشر ضعیف جامعه بودند با جلب اعتماد و بهانه دریافت وام قرض الحسنه برای آنان اقدام به کلاهبرداری از مر دم می کرد،شدند.

دستگیری متهم

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس، تصریح کرد: متهم که مدارک هویتی جعلی و افراد غیر با تهیه قولنامه های جعلی خود را مالک آپارتمان و زمین معرفی و سپس اقدام به فروش آن می کرد در اقدامی غافلگیرانه و حین معامله در یکی از بنگاه های این شهرستان دستگیر شد.

خسروی از کشف تعدادی شناسنامه وکارت ملی متعلق به افراد غیر وتعداد 3 برگ مبایعه نامه وقولنامه جعلی در بازرسی از متهم خبر داد و اظهار داشت: این کلاهبردار حرفه ای در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 4 فقره کلاهبرداری در این شهرستان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس با بیان این که افزود متهم با تشکیل پرونده و قرار قانونی مناسب از سوی مرجع قضایی روانه زندان شد به شهروندان توصیه کرد: در انجام هرگونه معاملات ملکی و ... دقت لازم را داشته باشند و از اصالت مدارک اطمینان حاصل کنند وهمچنین از بنگاه های معتبر اقدام به خرید و فروش کنند .

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرقت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس