مقایسه هیوندای Venue با هیوندای کنا + فیلم


مقایسه هیوندای Venue با هیوندای کنا + فیلم

در این گزارش تفاوت‌های هیوندای کنا 2022 و هیوندای Venue 2022 مطرح شده است.

هر دوی این شاسی بلند‌های جمع و جور شبیه یکدیگر هستند اما با این حال در نگاه اول، می‌توان به تفاوت برخی از ویژگی‌های بیرونی پی برد.

هر دوی این خودرو‌ها دارای جلوپنجره‌ای با ظاهری تهاجمی و عریض و همچنین چراغ‌های جلوی باریکی هستند. کنا کاپوت شیب‌دارتری دارد و در منحنی‌هایی که از دماغه خودرو تا اسپویلر عقب کشیده شده، باعث شده این خودرو ظاهری اسپرت‌تر و آیرودینامیک‌تر به خود بگیرد.

بدنه اندکی کوتاه‌تر از نسل قبل است، اما همچنان به دلیل داشتن سقف بلندتر، فضای داخلی زیادی را فراهم می‌کند، که فضای کافی برای سر وجود دارد.

کنا و Venue هر دو دارای فضای داخلی راحتی هستند که طیف گسترده‌ای از ویژگی‌های خاص را ارائه می‌دهند. هر دوی این خودرو‌ها فضای داخلی زیادی را ارائه می‌دهند. با این حال، کنا کمی فضای پای بیشتری را برای سرنشینان صندلی عقب و Venue فضای سر کمی بیشتر برای همه سرنشینان فراهم می‌کند، همچنین مقدار زیادی فضای بار داخلی در قسمت عقب وجود دارد.

افرادی که به دنبال حمل اقلام بسیار بزرگ هستند، هر دو وسیله نقلیه این امکان را فراهم می کند تا صندلی‌های عقب را تا کرده و باعث می شود فضای بار و سرنشین سفارشی شود. با خواباندن هر دو صندلی عقب به صورت صاف، کنا فضای بار بیشتری را ارائه می‌دهد. کنا ۴۵.۸ فوت مکعب فضا با صندلی‌های عقب پایین و Venue تنها ۳۱.۹ فوت مکعب فضای بار در عقب را فراهم می‌کند.

سایر ویژگی‌های لوکسی که هر دوی این خودرو‌ها ارائه می‌کنند شامل گرم‌کن استاندارد صندلی‌های جلو و فرمان گرم‌شونده برای کمک به گرم نگه داشتن در تمام طول زمستان است. هر دو همچنین یک سانروف برقی در دسترس را ارائه می‌دهند تا به فضای داخلی کمک کند لوکس‌تر و راحت‌تر احساس شود.

کنا به صورت استاندارد با صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی عرضه می‌شود، یا می‌توان صفحه نمایش ۸ اینچی لمسی بزرگتر را انتخاب کرد؛ هر دو نمایشگر به صورت استاندارد با فناوری هندزفری و همچنین Apple CarPlay و Android Auto عرضه می‌شوند.

با این حال، Venue به صورت استاندارد دارای صفحه نمایش ۸ اینچی لمسی اطلاعات سرگرمی است که در بالای داشبورد قرار می‌گیرد و همچنین دارای گزینه‌های اتصال بلوتوث و همچنین Apple CarPlay و Android Auto است. برای اطمینان از اینکه همه سرنشینان می‌توانند به وضوح صدای رادیو را بشنوند، کنا همچنین یک سیستم صدای avaial۵ Infinity ارائه می‌دهد که هشت بلندگوی استراتژیک و همچنین یک تقویت کننده خارجی را ارائه می‌دهد.

Venue به صورت استاندارد با یک موتور ۱.۶ لیتری همراه است که با گیربکس ۶ سرعته دستی یا CVT جفت می‌شود و حداکثر ۱۲۱ اسب بخار قدرت را ارائه می‌دهد. موتور استاندارد ۲.۰ لیتری کنا کمی قدرتمندتر است و ۲۶ اسب بخار بیشتر و همچنین ۲۱ پوند فوت بیشتر گشتاور ارائه می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی