سپاه پاسداران خاری در چشم دشمنان است


سپاه پاسداران  خاری در چشم دشمنان است

حجت الاسلام وحدانی فر با اشاره به اینکه امام (ره) با تشکیل نهادهای انقلابی مشکلات کشور را مرتفع کرد، گفت: سپاه پاسداران نماد اقتدار نظام اسلامی و خاری در چشم دشمنان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «علی وحدانی فر» ظهر امروز (۲ اردیبهشت ماه) در نماز عبادی سیاسی این هفته شهر دهدشت با اشاره به موضوع قرآن سوزی در سوئد، گفت: این اهانت نخستین بار در طول تاریخ نبوده و نشان دهنده ضعف منطق غرب در مقابل اسلام است.

امام جمعه دهدشت با اشاره به اینکه دولت سوئد اجازه تجمع به مسلمان و آزادی خواهان را نداد، افزود: شخصی که با عقاید دو میلیارد مسلمان در جهان توهین کرده، مجازات نمی‌شود و کار او را آزادی بیان می دانند.

وی یادآور شد: در مقابل هلوکاست اگر کسی صحبتی انجام دهد زندانی و شکنجه می شود و آزادی بیان دیگر برایشان معنا ندارد!

حجت الاسلام وحدانی فر یادآور شد: این منطق غرب نشانه استیصال آنها در مقابل اسلام است و کارهای آنها نشانه دوگانه تبعیض آمیز است.

امام جمعه دهدشت در بخش دیگر سخنان خود به سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: این نهاد به عنوان شجره طیبه و از نخستین اقدامات و دستاوردهای نظام اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) بود.

وی افزود: امام (ره) با تشکیل نهادهای انقلابی مشکلات کشور را مرتفع کرد و سپاه پاسداران نماد اقتدار نظام اسلامی و خاری در چشم دشمنان است.

حجت الاسلام وحدانی فر تصریح کرد: سپاه در طول سال های پس از انقلاب باعث استقرار امنیت در کشور و بیرون مرزها شده و جلوی جنگ افروزهای دشمان در داخل شده است.

امام جمعه دهدشت ادامه داد: سپاه در عرصه نظامی، اقتصادی، در صیانت از اصول انقلاب توانسه نقشه های دشمنان شیطانی را خنثی کرده و آنها را از ایران و منطقه دور کنند.

وی در ادامه به افزایش قیمت ها، علت و عوامل آنها پرداخت و بیان کرد: برخی در فضای مجازی ناجوانمردانه و به دور از انصاف، همه چالش های اقتصادی یک دهه گذشته را بر گردن دولت سیزدهم می اندازند.

حجت الاسلام وحدانی فر با تاکید بر این که ظرف هشت ماه مورث ۱۰ ساله رفع نخواهد شد، افزود: دولت سیزدهم طی ماه های گذشته نقدینگی، پایه پولی و ... را انجام داده است.

خطیب جمعه دهدشت با اشاره به اینکه مشکلات هشت ساله در هشت ماه حل نمی شود، خاطرنشان کرد: نظارت ها باید قوی شود، دولت نیز باید با سرعت بیشتر پیش رفته و دستاوردهای حاصل دولت را مردم در سفرهای خود ببیند.

وی به جمعه آخر ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: در دو سال گذشته به دلیل بیماری کرونا راهپیمایی روز قدس برگزار نشده، اما امسال با فروکش کردن این بیماری، شاهد حضور مردم مانند سالیان گذشته خواهیم بود و ما دست از آرمان های خود برنخواهیم داشت.

حجت الاسلام وحدانی فر در فراز دیگری از سخنان خود با گلایه از وردی های شهر، گفت: در طول سالیان هر کس یک میکروفنی در اختیارش قرار گرفت گفت معظلات و مشکلات را حل می کنیم، اما تاکنون رفع نشده است.

امام جمعه دهدشت با گلایه از اینکه چرا برخی از این ورودی ها در سالیان گذشته ردیف بودجه برای آن گذاشته نشده، افزود: جاده دهدشت به چرام باید جان چند نفر را بگیرد که مشکل این جاده حل شود؟

وی تصریح کرد: هر دو هفته یک بار در این قتلگاه یک جوان از بین می رود که اگر اعتبار تخصیص داده شود، جاده ایمن سازی شود کمتر شاهد تصادفات منجر به فوت خواهیم بود.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هر آنچه که باید در رابطه با بیماری‌های مقاربتی بدانید