ثبت‌نام دوره‌های آموزشی هنر در چابهار آغاز شد


ثبت‌نام دوره‌های آموزشی هنر در چابهار آغاز شد

چابهار ایرنا - رییس انجمن سینمای جوان چابهار با اعلام آغاز ثبت‌نام دوره‌های آموزشی هنر در این شهرستان گفت: امسال یازده دوره‌ آموزشی متنوع برای علاقه‌مندان به رشته‌های هنری تدارک دیده‌ایم.

نظیر راه‌بَر شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از آنجا که مطالبات زیادی در بحث راه‌اندازی کارگاه‌های آموزشی هنری در حوزه سواحل مکُران جنوب سیستان و بلوچستان داشتیم، با پیگیری‌ و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد چابهار، موسسه فرهنگی هنری تصویرآینده جوان، انجمن هنرهای نمایشی کانون‌های فرهنگی و تربیتی شهید باهنر و صادقیه چابهار تدابیر لازم برای برپایی کلاس‌های آموزشی اتخاذ شد.

وی با بیان اینکه منطقه جنوب سیستان و بلوچستان، جوانان مستعد زیادی در حوزه هنر دارد گفت: می‌طلبید زمینه لازم برای کشف استعدادها و شکوفایی آن‌ها در منطقه بلوچستان خصوصا چابهار فرهم شود.

رییس انجمن سینمای جوان چابهار تصریح کرد: ازآنجا که چابهار به عنوان پایتخت دریایی کشور شناخته می‌شود و با موقعیت جفرافیی و ظرفیت‌های کم‌نظیری که دارد، جوانان این منطقه نیز باید بتوانند با آموزش‌های لازم در راستای معرفی ظرفیت‌های مختلف منطقه خود تلاش و همکاری کنند.

به گفته وی؛ در همین راستا برگزاری دوره‌های فیلمنامه‌نویسی، مستند سازی، بازیگری، کارگردانی، تصویربرداری، عکاسی، فیلم سازی، مجری گری، داستان نویسی، تدوین فیلم و آموزش فتوشاپ در دستور کار قرار گرفت و علاقه‌مندان به رشته‌های هنری ذکر شده می‌توانند از امروز تا ۲۳ اردیبهشت‌ماه جاری ( ساعت هشت صبح تا ۱۳ ظهر ) برای ثبت‌نام در رشته مورد علاقه خود به انجمن سینمای جوان چابهار واقع در بلوار قدس اقدام کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!