اسامی بازیگران مهمان و زمان پخش فصل ششم جوکر


فینال جوکر از این هفته آغاز می‌شود. در ادامه زمان پخش فصل ششم جوکر و اسامی بازیگران مهمان جوکر فصل 6 را مشاهده می‌نمائید.

اسامی بازیگران مهمان و زمان پخش فصل ششم جوکر

به گزارش راهبرد معاصر، فینال جوکر از این هفته آغاز می‌شود. در ادامه زمان پخش فصل ششم جوکر و اسامی بازیگران مهمان جوکر فصل ۶ را مشاهده می‌نمائید.

زمان پخش فصل ششم جوکر

پوستر فصل ششم رئالیتی‌شوی جوکر منتشر شد. فصل‌های ششم و هفتم جوکر با ترکیبی از مهمانان پنج فصل گذشته که دیگران را بیشتر خندانده‌اند یا خودشان کمتر خندیده‌اند برگزار شده‌اند. هر کدام از این دو فصل ویژه، در پنج قسمت منتشر خواهند شد.

فصل ششم جوکر به احترام شب‌های قدر و ایام شهادت، این هفته استثنائا چهارشنبه ساعت هشت صبح و از هفته بعد به روال قبل، دوشنبه‌ی هر هفته منتشر خواهد شد.

اسامی بازیگران مهمان و زمان پخش فصل ششم جوکر



هومن حاجی‌عبداللهی، محمدرضا علیمردانی، بیژن بنفشه‌خواه، یوسف تیموری، شهرام قائدی، عباس جمشیدی، ایمان صفا، سهیل مستجابیان و رضا شفیعی‌جم مهمانان فصل ششم این مهمانی خاص هستند.

جوکر کاری‌ست از احسان علیخانی و گروهش در استودیو «قرن جدید» که به صورت اختصاصی برای فیلیمو تولید شده است. سیامک انصاری در این رقابت، مهمانانش را با ممنوع کردن «خنده» و وادار کردن به «خنداندن یکدیگر» به چالش می‌کشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟