یامگا با دبل، برای مظاهری خط و نشان کشید


یامگا با دبل، برای مظاهری خط و نشان کشید

کوین یامگا که در چند دیدار گذشته استقلال موفق به گلزنی نشده بود، با دبل برابر فجرسپاسی به روند گلزنی بازگشت.

به گزارش "ورزش سه"، کوین یامگا را می توان یکی از سه ستاره استقلال در لیگ بیست و یکم نامید. بازیکنی که تاکنون عنوان بهترین گلزن استقلال در لیگ را به خود اختصاص داده و در امر گلسازی نیز عملکرد خوبی را از خود ارائه کرده است اما این بازیکن در دیدارهای گذشته تیمش با مشکل گلزنی مواجه شد.

یامگا پس از گلی که در دقیقه 89 دیدار برابر گل گهر وارد دروازه محسن فروزان کرد، دیگر نتوانست در تقابل با صنعت نفت، پرسپولیس، پیکان و نساجی گلزنی کند و این گل نزدن های وینگر فرانسوی، با ضعف گلزنی آبی پوشان نیز همراه شد به نحوی که آنها در این 4 مسابقه، تنها 2 بار موفق به باز کردن دروازه حریفان شدند.

با این حال، برگزاری دیدارهای دوستانه در روزهای تعطیلی لیگ برتر سبب شد تا استقلالی ها ضمن افزایش روحیه، به روند گلزنی نیز برگردند. یامگا یکی از بازیکنانی است که در دیدار تدارکاتی روز گذشته برابر فجرسپاسی درخشان ظاهر شد و توانست دو مرتبه دروازه ایمان صادقی را باز کند.

یامگا با دو گلی که به فجر زد، به نوعی برای سپاهان و رشید مظاهری هم تیمی سابق خود نیز خط و نشان کشید. آبی پوشان باید در تاریخ 14 اردیبهشت در دیداری حساس به مصاف سپاهان بروند. کسب پیروزی در این بازی می تواند استقلال را بیش از پیش به کسب عنوان قهرمانی نزدیک و نزدیک تر کند. به همین دلیل شاگردان مجیدی سخت در پی کسب سه امتیاز حساس این دیدار هستند.

یامگا با دبل، برای مظاهری خط و نشان کشید
یامگا با دبل، برای مظاهری خط و نشان کشید
یامگا با دبل، برای مظاهری خط و نشان کشید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تالاب‌ های چهارمحال‌ و بختیاری از جاذبه های گردشگری در نوروز + عکس