دابسمش سلنا گومز که اینترنت را منفجر کرد


دابسمش سلنا گومز که اینترنت را منفجر کرد

این حکایت ویدئوی چند ثانیه ای است که سلنا گومز و جنیفر استون در یک اتاق از خود ضبط و منتشر کردند که تصاویری از برخی صحنه های آن را در این بخش از فرهنگ و هنر مشاهده می کنید.

گاهی فقط حضور یک چهره در کلیپ و ویدئوهای خصوصی طور که در غالب دابسمش یا... ضبط میشود، دلیل بازدید بالای آن ویدئوست مگرنه به قول معروف هیچ چیز جالب دیگری در این کلیپ ها دیده نمی شود. این حکایت ویدئوی چند ثانیه ای است که سلنا گومز و جنیفر استون در یک اتاق از خود ضبط و منتشر کردند که تصاویری از برخی صحنه های آن را در این بخش از فرهنگ و هنر مشاهده می کنید.

اخیرا سلنا گومز و جنیفر استون، بازیگران فیلم بازگشت جادوگران، ویدئویی را از خود منتشر کردند که مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفت. در این کلیپ این دو نفر به عنوان دو دوست هم سن و سال 29 ساله، آهنگ Crazy Hat را به صورت کاملا هماهنگ خوانده و همزمان با آن؛ حرکات نمایشی را نیز اجرا کرده اند.

دابسمش سلنا گومز که اینترنت را منفجر کرد

بعد از این که اجرای آن ها تمام شد، هر دو شروع به خندیدن کردند و این دقیقاً زمانی بود که هنوز ویدیوی آن ها به اتمام نرسیده بود؛ سپس در قسمت بالای ویدئو یک متن با رنگ سفید یادداشت کردند و آن را در صفحه تیک ‌تاک خود به اشتراک گذاشتند.

جنیفر استون هم در پستی که در این باره منتشر کرد، نوشت:"همکاری و احساس خوب."

دابسمش سلنا گومز که اینترنت را منفجر کرد

برخی از کاربران هیچ دلیل خاصی برای بازدید در این حد طوفانی از این ویدئو کلیپ سلنا گومز و دوستش، نمی بینند اما برخی برعکس از آن استقبال کرده و نوشتند که تماشای صحنه های متفاوت از درون زندگی روزمره و خصوصی طور سلبریتی محبوبشان، برای آنها جذابیت فوق‌العاده ای دارد. شاید یکی از دلایل پربازدید شدن این پست، حضور سلنا گومز بوده و بس؛ چرا که او صاحب یکی از صفحاتی است که بیشترین فالوور را به خود اختصاص داده و مرتب توسط کاربران فضای مجازی بازدید می شود.

دابسمش سلنا گومز که اینترنت را منفجر کرد

ما که بالاخره نفهمیدیم چه شد، این ویدئو ارزش دیدن داشت یا نه؟ نظر شما در این مورد چیست؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)