«موقعیت مهدی» اکران رایگان می‌شود


«موقعیت مهدی» اکران رایگان می‌شود

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش، فیلم سینمایی موقعیت مهدی هفتم و هشتم اردیبهشت ساعت 21 در سالن خلیج فارس مرکز همایش‌های بین المللی کیش اکران می‌شود.ساکنان جزیره کیش و گردشگران برای دریافت بلیط رایگان این فیلم تحسین شده منتقدان و تماشاگران می‌توانند به فرهنگسرا‌ها مراجعه کنند و یا با...

«موقعیت مهدی» اکران رایگان می‌شود

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش، فیلم سینمایی "موقعیت مهدی" هفتم و هشتم اردیبهشت ساعت ۲۱ در سالن خلیج فارس مرکز همایش‌های بین المللی کیش اکران می‌شود.

ساکنان جزیره کیش و گردشگران برای دریافت بلیط رایگان این فیلم تحسین شده منتقدان و تماشاگران می‌توانند به فرهنگسرا‌ها مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۴۴۴۵۴۶۴۷-۰۷۶ تماس بگیرند.

این فیلم با حضور هادی حجازی‌فر، ژیلا شاهی، معصومه ربانی و روح‌الله زمانی کارگردان و بازیگران آن نیز حضور خواهند داشت.

فیلم سینمایی "موقعیت مهدی"، روایتگر داستان زندگی فرمانده لشگر ۳۱ عاشورا شهید والامقام مهدی باکری در شش پرده، از زمان آشنایی با همسرشان و ازدوج تا هنگام شهادت است.

همچنین نخستین ساخته هادی حجازی فر توانست در پنج رشته موسیقی متن، صدابرداری، جلوه‌های ویژه میدانی، فیلم اول و بهترین فیلم، سیمرغ بلورین این دوره از جشنواره را دریافت کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا