فیلم / کل کل اینستاگرامی دست زندانی قدیمی را قطع کرد / حمله قمه کش ها در کرمانشاه + عکس


فیلم / کل کل اینستاگرامی دست زندانی قدیمی را قطع کرد / حمله قمه کش ها در کرمانشاه + عکس

حوادث رکنا: ساعت 21 و 45 دقیقه امشب دوشنبه مرد و زنی برای خرید وارد سوپرمارکتی در خیابان شریعتی کرمانشاه می‌شوند، دقایقی بعد سرنشینان دو دستگاه پژو 405 مسلح به سلاح سرد به این فروشگاه حمله ور می‌شوند.

به گزارش اختصاصی رکنا کرمانشاه، این اوباش ضمن وارد آوردن خسارت سنگین به این فروشگاه، مرد را مورد ضرب و شتم با سلاح سرد قرار می‌دهند و سپس از محل حادثه فرار می‌کنند. این مرد و زن توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل می‌شوند.

دکتر شهرام کرمی دادستان کرمانشاه در گفت وگوی کوتاه اختصاصی با خبرنگار رکنا درخصوص این حادثه اظهار داشت: وقوع این حادثه بدلیل اختلافات شخصی بوده و دستورات لازم به پلیس برای دستگیری هرچه سریعتر این اوباش صادر شده است.

درگیری اراذل و اوباش بخاطر کل کل در فضای مجازی

کرمی در پایان گفت: امنیت شهروندان خط قرمز است و با برهم زنندگان آرامش مردم بدون هیچ گونه مماشاتی برخورد خواهد شد.

اما سرهنگ علیرضا دلیری رئیس پلیس کرمانشاه در گفت وگو با خبرنگار رکنا درخصوص علت وقوع این حادثه اظهار داشت: تعدادی از اراذل و اوباش شناخته شده سطح یک در فضای مجازی با یکدیگر کل کل می‌کنند.

وی افزود: شخص مجروح که از اوباش شناخته شده نیز هست پس از آزادی از زندان با تعداد دیگری از اوباش در فضای مجازی وارد جدل می‌شود و در نهایت این اوباش با ورود به این فروشگاه، شخص را که درحال خرید است را با سلاح سرد مجروح می‌کنند.

سرهنگ دلیری در پایان گفت: این فرد اوباش به شدت مجروح شده و احتمال قطع دست وی وجود دارد، اوباش دیگر فراری نیز شناسی و تلاش برای دستگیری آنان ادامه دارد.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حجم ویدیو: 10.33M | مدت زمان ویدیو: 00:00:48

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود همه آهنگ های ارسان ار